bjoen2 Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Har selv meget god erfaring med MSI(Microstar), Merket har veldig lav feilprosent i forhold til mange andre merker. Lever bra "spek" på di fleste kort, og det medfølger godt med "bundle" Totalt sett ett veldig gjennomført merke etter min mening. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Her på jobben hvor vi har ca 1000 maskiner og mange forksjellige hk så må jeg si at ut fra min erfaring er MSI bare søppel.. er ikke verdt noenting.. av en lab på 30 maskiner må over 10 sendes tilbake.. mens med andre merker for eks asus (som det er lavest feilprosent på her) er det sjelden noen pcer vi må sende tilbake i det hele tatt.. Min erfaring : Styr unna MSI! Gå for Asus eller Epox.. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Min feil. Blandet inn P4PE innstillinger her nå. PCI er låst på 33MHz, AGP kan justeres som man vil. (Nesten steps på 1MHz fra 66 til 100.) -KJ Lenke til kommentar
jevel Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Her på jobben hvor vi har ca 1000 maskiner og mange forksjellige hk så må jeg si at ut fra min erfaring er MSI bare søppel.. er ikke verdt noenting.. av en lab på 30 maskiner må over 10 sendes tilbake.. mens med andre merker for eks asus (som det er lavest feilprosent på her) er det sjelden noen pcer vi må sende tilbake i det hele tatt.. Min erfaring : Styr unna MSI! Gå for Asus eller Epox.. Hvor jobber du, WeeR? Hva slags maskiner var det snakk om som måtte sendes tilbake? -KJ Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Det er flere forskjellige typer MSI kort.. husker værtfall at vi hadde mye problemer med kt3ultra2.. Husker ikke navnet på de andre sry.. Det er ferdigbygde pcer fra komplett det er snakk om.. Lenke til kommentar
HoZZy Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Komplett har fått inn EpoX nå =) Hva koster ett Raid kort? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Raid kort koster vel 400-500kr.. Lenke til kommentar
HoZZy Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 dyrt :/ Eg vil ha godt hovedkort med Raid som er godt å klokke med!! Finnes ikke det? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Konge nå selger Flexi data epox HK!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå