bjaesp Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei. Jeg lastet dette kartet ned på min Garmin Quest. Da jeg skulle planlegge en tur lå ikke det noe uthevet på veien, men det lå utenfor Kommer gps-en til å navigere meg på Island, eller kommer et bare til å bli tull? Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Tror nok det bare blir tull med navigeringen, men som oversiktskart virker det bra. Lenke til kommentar
bjaesp Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Tror nok det bare blir tull med navigeringen, men som oversiktskart virker det bra. Vet du hvordan jeg kan ordne det? Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Last ned og installer det på pc. Tilslutt overfør de kartene du vil til gps, deriblant Island. Edit: eller tenkte du på hvordan få til å navigere etter veier på Island? Endret 10. juni 2008 av asbhegge Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 But: the map is not routeable, neither in MapSource nor in the device ! Kartet er laget som raster-bilde. Bare vektor-baserte kart kan benyttes til navigering langs vei (ruteplanlegging). Om du har tid, kan du lage ruter i MapSource, ved å lage en punkt-til-punkt-rute langs veien. Men ikke i nærheten av så godt alternativ som et vektor-kart. Lenke til kommentar
bjaesp Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 But: the map is not routeable, neither in MapSource nor in the device ! Kartet er laget som raster-bilde. Bare vektor-baserte kart kan benyttes til navigering langs vei (ruteplanlegging). Om du har tid, kan du lage ruter i MapSource, ved å lage en punkt-til-punkt-rute langs veien. Men ikke i nærheten av så godt alternativ som et vektor-kart. Takk, takk Da fikk jeg svar på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå