Gå til innhold

[Løst]Trenger hjelp til å finne en nettside som jeg kan legge ut et program.

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Jeg har lagd et greit program med Visual Basic som jeg hadde tenkt til å legge ut på nett.

Jeg bruker freewebs og er ikke medlem så kunne ikke legge ut filen pga det var en .Exe fil.

Jeg lurte på om dere viste om en nettside som jeg kan legge ut programmet? Helst en nettside som linker direkte, Altså ikke må inn på fil delings siden for å laste ned. Har prøvd Dump.no som er helt genialt men linken blir veldig fort utdatert, og må derfor oppdateres veldig ofte..

Er det noen som vet om en Sikker side, Helst linker direkte fra min side og som linken ikke blir utdatert fort?

Skriv gjerne ned uansett om det ikke inkluderer alt jeg vil ha med!

Takker for svar! :)

Endret av TheGatherer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo prøve og extracte programmet med et program som heter WinRAR. Så kan du prøve å uploade fila til en såkalt file hosting server, som heter Filebeam.com Her fyller du ut informasjonen som trengs (man kan putte passord på fila og). Når du er ferdig med uploadinga vil det dukke opp en download link. Denne linken er det folk trenger for å laste ned programme ditt. Så du kan legge til linken på en webside for eksempel :)

WinRAR nedlasting

Lenke til kommentar

Hehe, Ja.. :)

Jeg har ikke særlig stor kunnskap om laging av nettsider, og vil helst ungå å bruke Piczo, Så da valgte jeg å bruke freewebs for at andre skal ha mulighet å laste ned det jeg lager.

Endret av TheGatherer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...