chris300 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Rotet litt på disken og finner mye rart så prøver å legge ut noen bilder til. Som alltid, kritikk mottas med takk. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ekornet er sikkert helt ok, men jeg har ikke nok genre-erfaring til å være så kritisk til naturfoto. Jeg synes i alle fall det er ok. Dessverre er det ikke helt skarpt. Jenten er sikkert glad, men det er hun feil vei. Et bilde totalt blottet for kontakt med fotografen er sjelden vellykket, slik som her. Hundebildet er artig, og definitivt det beste bildet av disse tre. I og med at det har action bryr jeg mer ikke om det som kanskje er litt uskarphet. Litt skeiv bakgrunn ødelegger ikke så mye for meg. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Takker for ærlig og fornuftig kritikk. Føler ofte jeg får mer ut av den type tilbakemeldinger enn den typen hvor man bare sier fint bilde, stå på! (som jeg selv kanskje gjør endel) har kanskje endel med erfaring å gjør.. Bildet av hunden(lita) er tatt med et 4-5år gammelt kompakt kamera. Bildet av jenta er tatt med et d80 engang ifjor sommer. Bildet med ekornet er tatt med d80 og 70-300mm vr på rundt 300mm der hvor denne linsa ikke er som skarpest. ser det tydelig i bildet som du nevner her. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Alle fortjener både konstruktiv kritikk, og kritikk av typen fint/ikke fint bilde. Det mener i alle fall jeg. Også de uten faglig tyngde må få si sin mening her i BK, siden vi er satt sammen av både erfarne og uerfarne medlemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå