Rescue me Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jess . Kom opp i matte muntlig eksamen . Været er heller ikke så fint lenger så slipper å sitte inne når det er varmt og sol ute . Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er det positivt? Anyways, hvis det er, gratulerer. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Er det positivt? Anyways, hvis det er, gratulerer. Er nok positivt . I hvert fall når jeg etterpå fant ut at de som kom opp i KRL og Samfunnsfag fikk 3 oppgaver . Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kom opp i Norsk Muntlig jeg. Faen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 å, vi snakker ungdomsskole? Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Gratulerer Hva er oppgaven i matte? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Kom opp i Norsk Muntlig jeg.Faen Litteratur historie . å, vi snakker ungdomsskole? Jepp . Gratulerer Hva er oppgaven i matte? Har vel ikke en spesifikk oppgave. Kan vel heller kalle det tema, men det er i så fall Bergstrøm Tivoli. Synes tema'et var bra jeg , særlig når noen andre fikk Tine Stafetten . Endret 10. juni 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå