Sindrato Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Jeg så raskt gjennom de forskjellige humor emnene og kunne til min store skuffelse ikke se noen som var reservert for tørre vitser. Så hva om jeg lager en slig tråd? smart tenkte jeg:) Om du gir et servise som gave, kan du da bli tatt for bestikkelse? Din tur;) Endret 9. juni 2008 av Sindrato Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Tror det er en slik tråd allerede. Kan huske å ha lest gjennom å flirt meg skakk Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvorfor drikker svenskene så mye vann ? Fordi de har så mange tørre vitser Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 oo, kan du gi en link eller lignende? Og til 2. posten: Klassiker:D Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Vil du høre en tørr vits? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ørken! Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 haa - haa, nå ble jeg jammen tørst:P ey, send over mer chips da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå