Efreet Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Har vegret meg frå å instalera sp1 på vista fordi eg har tenkt det måtte vera nokre feil dei sikkert utretta tidleg i fasen. uansett, eg har x64vista, og tenker å instalera sp1. Men er det noko fordel for meg? har 4gb ram, vista er generelt litt ustabilt, funker greit til spel, pcen min er compal ifl90+ vil eg få betre spelytelse? eller vil den gå ned? nokre andre ting som kan gi meg betre spelytelse? og kva er galt når eg får blåskjerm når eg prøver å instalera xp? er det vista"funksjon" eller min feil? står noko memory error greier. takker om nokon kan svara behjelpsomt på nokre av spørsmåla mine Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 bare innstaller sp1, du sier selv at vista er generelt litt ustabilt. sp1 er laget for å rette opp i mange feil. har selv ikke opplevd noe negativt med sp1. ( vista ultimate 32bit ) lykke til Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Samme her, har Vista x64, og har ikke hatt noen problemer etter installasjon av SP1. SP1 inneholdt noen generelle fixer og ytelsesforbedringer i tillegg til at det er en oppsamling av tidligere fixer/oppdateringer. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 SP1 har ingenting annet enn positiv effect, uansett hvilket OS du bruker. Problemer kan oppstå såklart, men det gjelder alt av programmer/oppdateringer. Om du får blåskjerm, er det som oftest maskinvare eller drivere som det er noe galt med. Sjekk RAM-en med Memtest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå