Gå til innhold

Loddespissene smelter

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg nylig en blå 30W loddebolt med diverse ekstra spisser på Clas Ohlson etter at den forrige 10 år gamle loddebolten hadde gått i stykker.

Etter ca en time med lodding skrudde jeg loddebolten av for å bytte spiss, og oppdaget at den gamle spissen var borte!

Skriver dette så du ikke går i den samme fella med billige Clas Ohlson varer som jeg gikk i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte meg nylig en blå 30W loddebolt med diverse ekstra spisser på Clas Ohlson etter at den forrige 10 år gamle loddebolten hadde gått i stykker.

Etter ca en time med lodding skrudde jeg loddebolten av for å bytte spiss, og oppdaget at den gamle spissen var borte!

Skriver dette så du ikke går i den samme fella med billige Clas Ohlson varer som jeg gikk i.

Hm, sikker på at du ikke brukte en av graveringsspissene som følger med i stedet da ?

Jeg kjøpte en 15W med både lodde- og graveringsspisser, og den har ikke smeltet ennå (5 måneder).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

:o

Skal myyyeee til før en loddeboltspiss skal smelte. Du må ha en feil spiss eller en defekt loddebolt. Hør med Classern om hva du skal gjøre.

30 dager money back gurantee :woot:

Lenke til kommentar

humf den har jeg også.. men har aldri merket at loddespissene har smeltet.. Du har ikke forvekslet det med loddetinnet da? :)

Forøvrig den skalpellen som følger med er genial! Prøv den neste gang du skal modde litt kabinett.. bedre måte å skjære i plastikk skal du lete lenge etter!

Lenke til kommentar
Bare loddespissene ja (og tinnet selvfølgelig). Forresten, den skalpellen, hvordan fester jeg den til loddebolden?

Sett den i sporet og skru til låsen! Hvordan du har tenkt å lodde noesomhelst når du ikke fatter slike ting er jo helt utrolig :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...