Gelly Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 PS 3 en min slutta plutseligt å funke. jeg har lys å sånt å hører den starte men får ikke opp bilde på tv. antagivis noe med scarten har prøvdt forskjelige tv'er. noen som har hatt samme problem eller noen som hvet hva jeg kan gjøre? garanti eller lignede? takk for svar Lenke til kommentar
maedox Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Prøvd å slå den av for så å starte den med å holde inne powerknappen i 5 sekunder? Den skal da resette lyd og bilde-instillinger... I tilfelle noe har skjært seg og den sender bilde til feil utgang. Lenke til kommentar
Gelly Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 takk men fant ut problemet. var at har hatt Hdmi kabel så ha kjører an ikke ner til vanlig etter hdmi=( måtte til en kompis for å få hdmi tilgang å sette det om til vanlig scart:P Takk for svar.. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hehe, det e bra men neste gang, bruk det trikset maedox sa. Mye enklere Slet litt eg og før eg fant ut av det trikset. Lenke til kommentar
Gelly Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 ja. lese her etter jeg hadde være så hukser det til neste gang=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå