EmmJay Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Valve slipper snart en ny oppdatering til kritikerroste Team Fortress 2, med Pyro-klassen i sentrum. Les mer Lenke til kommentar
Schweinung Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Valve sier at de «nesten er ferdige» med oppdateringen, hvilket oversatt fra Valve-språk skulle bety at den kan ventes om nærmere fem-seks måneder. Haha! Skremmende men sant! Bra at dem slipper til pyro nå. Altfor mange som ikke engang prøver seg som pyro på de fleste servere Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Shit. Har ikke spilt dette på lenge, visste ikke at det var mulig å låse opp nye våpen engang. Gleder meg til denne er ferdig, Pyro og Engineer er de to klassene jeg likte best. Lenke til kommentar
olz Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Begynne å bli litt bf2 preg her men er ikkje fullt på den måten at dei som spela lenge og får nok poeng blir belønna, meir at dei må ha skillza som må til for å klare achievmenten som fører til oppgraderinga. Er ei stund sia eg spelte det sist, har skjedd masse ser eg Endret 9. juni 2008 av olz Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Flott med mer innhold, bare så synd det tar så lang tid og låse opp achievements. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jess! Pyro er favoritten min ^^ Har Blautsager og Kritzkrieg til Medic også^^ Får håpe det ikke blir sånn osm med Medic når oppdateringen kom, hele laget besto av medics XD Det var lette tider for heavy og Engineer ^^ Lenke til kommentar
ptrip Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Synes ikke achievements til medic var noen stor suksess. Særlig når man mer eller mindre ha flaks for å klare de siste. I tillegg blir fordelingen av karakterene ujevn fordi mange er opptatt med å jakte achievements. Fant forøvrig en veldig bra TF2 tegnefilm i dag Engy Dinner Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg gleder meg, Pyro trenger absolutt litt kjærlighet fra Valve! Axetinguisher ser jo helt rå ut Mange klagde på hvordan det ble løst med achievements og unlocks, og Valve gjør det Valve pleier å gjøre når folk klager, de ser på om e kan forandre på måten ting er. Og det har de, sier de selv, gjort denne gang, så hvordan det vil være nå er jeg ganske spent på. Håper de har styrt unna de achievementsene som er klasseødleggende (som f.eks. noen av de til Medicen var) og heller har noen som er litt mer moro å konsentrere seg om. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Tror det blir enkelt å være sniper nå, om alle skal løpe rundt og flambere. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kommer denne oppdateringen til 360-versjonen av TF2, eller bare PC-versjonen? Jeg har The Orange Box til 360, men har faktisk ikke testa TF2 enda. Må vel gjøre det snart. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Greit nok med flere achievments, får man litt for flere klasser, så ikke alle vil være medic. Synes ekstravåpnene funker greit til medic, våpnene er egentlig ikke særlig kraftigere, bare annerledes. (med forbehold om at jeg ikke har låst de opp enda). AtW Lenke til kommentar
realnils Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Flott med mer innhold, bare så synd det tar så lang tid og låse opp achievements. Nja.. Går du inn på en "achievementsgrinding" server så kan du fort ha dem i løpet av et par timer hvis du bestemmer deg for det. Men gjennom vanlig public play kan det ta laaaang tid. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Flott med mer innhold, bare så synd det tar så lang tid og låse opp achievements. Nja.. Går du inn på en "achievementsgrinding" server så kan du fort ha dem i løpet av et par timer hvis du bestemmer deg for det. Men gjennom vanlig public play kan det ta laaaang tid. Problemet er om achievmentsene er av en slik karakter at folk "grinder" de istedet for å få de igjennom spillet, noen av de er jo litt dølle eller i overkant vansklige/oppfordrer til lite gode valg for teamet. AtW Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Valve sier at de «nesten er ferdige» med oppdateringen, hvilket oversatt fra Valve-språk skulle bety at den kan ventes om nærmere fem-seks måneder. Haha! Skremmende men sant! Ikke umulig ^^ "We're finishing this feature up now: We've just finished the concept and we'll start working on it in the coming weeks (see below)" http://developer.valvesoftware.com/wiki/Valve_Time Lenke til kommentar
GaKKGaKk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Heh, jeg måte lese setningen flere ganger før jeg skjønnte hva "oppblåsbare" våpen betydde.. Ballongkanon? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Tror nok du så en b for mye der ja Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Flott med mer innhold, bare så synd det tar så lang tid og låse opp achievements. Nja.. Går du inn på en "achievementsgrinding" server så kan du fort ha dem i løpet av et par timer hvis du bestemmer deg for det. Men gjennom vanlig public play kan det ta laaaang tid. Gidder ikke og grinde meg til achievements, spiller vanlig public og da kommer de som de kommer. Planlegger det fint lite egentlig, men har blitt til at jeg spiller langt mer Medic. =) Blir ihvertfall gøy og se hvilke achievements Pyro får Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 dette begynner å bli bra! Men hvor lang tid bruker Valve på det her ? Det kan vi lure på Lenke til kommentar
teks Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Greit nok med flere achievments, får man litt for flere klasser, så ikke alle vil være medic. Synes ekstravåpnene funker greit til medic, våpnene er egentlig ikke særlig kraftigere, bare annerledes. (med forbehold om at jeg ikke har låst de opp enda). AtW Støtter dette. Har selv låst opp både Blautsauger og Kritzkrieg med Medic, og bruker i grunn ingen av dem særlig ofte. Blautsauger suger liv, men skader mye mindre, så man ofrer skade for litt overlevelsesevne. Kritzkrieg gir automatisk crit, og lades opp ca 10% raskere, men til gjengjeld blir man ikke udødelig. Bra til sitt bruk, men stort sett syns jeg det er greiere med vanlig uber. Tiltaket i seg selv er veldig bra, og det er artig med achivements å låse opp. Det har aldri vært meningen at de nye våpnene skal være _bedre_ enn de gamle, bare annerledes, slik at spillerne får større valgfrihet og mer rom for kreativitet. Noen av disse achievementsene er dog relativt håpløse å få gjennom vanlig spill, så jeg håper de sikter litt lavere når de lager pyro achievements. Når en medic bruker uber på en scout for å få achievement syns jeg det ofte påvirker spillet i negativ retning.. Ser frem til Sniper-filmen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg