bartefrue Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg kom opp i Nyere Historie idag, og har Koreakrigen som tema. Er det noen som kan hjelpe meg med en problemstilling? Takk på forhånd:) Lenke til kommentar
Kirie89 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nå er ikke jeg helt sikker på det her siden jeg ikke kom opp i historie og derfor ikke har lest på det, men var det ikke slik at Koreakrigen førte krigen ut over hele verden. Den kalde krigen ble global? En evt. problemstilling innenfor det kan jo være: Hvilken innvirkning hadde Koreakrigen på utviklingen av den kalde krigen (globalt)? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Nå kan jeg ikke jeg hjelpe deg. Men tror fler kunne hjulpet deg hvis du gjorde emnetittelen din litt bedre. Litt mer forklarende. Endret 9. juni 2008 av JiGGe Lenke til kommentar
Justtried Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Men tror fler kunne hjulpet deg hvis du gjorde emnetittelen din litt bedre. Litt mer forklarende. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nå kan jeg ikke jeg hjelpe deg. Men tror fler kunne hjulpet deg hvis du gjorde emnetittelen din litt bedre. Litt mer forklarende. Stiller meg bak denne. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei. Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden. Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå