nico_werner Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei. Jeg har et problem med mms til min Iphone. Jeg har fått 3 mmser men kan ikke lese dem. Jeg går inn på mmsn og trykker på fetch, men så kommer denne beskjeden opp: " cannot fetch mms. Mms cannot be fetched right now since GPRS/EDGE is not available! Pleace review your MMS and/pr EDGE APN settings or wait a while if settings are correct" Hva skal jeg gjøre nå? Tror det er det at EDGE ikke funker, men hvordan får jeg det til å funke? Noen som kan hjelpe meg? Har prøvd å slå på EDGE men det hjalp ikke:( Takker for alle svar! Lenke til kommentar
nico_werner Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 meg igjen, må legge til at jeg har klart å komme inn på fetch men igjen oppstår problemer. Jeg trykker på fetch og det kommer opp: Fetching 1/3. Men under kommer det opp: " failed to connect to proxy: connect failed" tre ganger! og så: " could not fetch any MMS. Check your settins" Vet ikke hva jeg skal gjøre nå? Noen som kan fortelle meg det? Må jeg registrere meg no sted eller no? Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 MMS + iPhone = Usant iPhone har ikke MMS. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Har du fikset innstillingene? Du snakker om SwirleyMMS, ikke sant? Lenke til kommentar
nico_werner Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Har du fikset innstillingene? Du snakker om SwirleyMMS, ikke sant? ja snakker om SwirleyMMS. Fikset innstillingene? Hva mener du? MMS + iPhone = Usant iPhone har ikke MMS. Har flere venner som har iPhone som har fått det til da.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Har du fikset innstillingene? Du snakker om SwirleyMMS, ikke sant? ja snakker om SwirleyMMS. Fikset innstillingene? Hva mener du? Har du vært inne på settings i SwirleyMMS? Lenke til kommentar
nico_werner Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Har du fikset innstillingene? Du snakker om SwirleyMMS, ikke sant? ja snakker om SwirleyMMS. Fikset innstillingene? Hva mener du? Har du vært inne på settings i SwirleyMMS? Ja det har jeg! Men hva skal jeg skrive inn der? kan du forklare meg! Er ikke serlig flink i dette, men kan forstå nå du forklarer! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Du har installer, ikke sant? For å slippe å sette instillinger manuelt kan du installere det som heter "MMS-programvare" fra sourcen til unlock.no som har adressen i.unlock.no/norge/. Det er SwirleyMMS som har instillinger for netcom og telenor (vet ikke om det er færre eller flere) liggende inne fra før. Lykke til! Si hvordan det går da. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Nokre innlegg med off-topic er fjerna. Lenke til kommentar
nico_werner Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Du har installer, ikke sant? For å slippe å sette instillinger manuelt kan du installere det som heter "MMS-programvare" fra sourcen til unlock.no som har adressen i.unlock.no/norge/. Det er SwirleyMMS som har instillinger for netcom og telenor (vet ikke om det er færre eller flere) liggende inne fra før. Lykke til! Si hvordan det går da. Jeg har instalert det ja! Men hvordan laster jeg det ned da? skal det lastes ned fra dataen og puttes inn i iPhonen? hvordan gjør jeg det? Sorry for stress, men er ikke veldig god i dette, men kan nok skjønne det om det blir forklart! takk for hjelpen foresten! Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 trenger iPhone virkelig et 3 parti programmvare for å få MMS til å fungere? Trodde iPhone var en mobil eg, MMS er vel noe som man kan forvente av en mobil som selges i dag. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 trenger iPhone virkelig et 3 parti programmvare for å få MMS til å fungere? Trodde iPhone var en mobil eg, MMS er vel noe som man kan forvente av en mobil som selges i dag. MMS er utdatert. Å sende ett bilde med litt tekst, som i tillegg ikke kan overstige 300KB er rett og slett latterlig. Det som fungerer bedre, og som amerikanerne har brukt i alle år er, email. Jeg har ikke sendt en MMS på flere år, så jeg savner ikke dette. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 trenger iPhone virkelig et 3 parti programmvare for å få MMS til å fungere? Trodde iPhone var en mobil eg, MMS er vel noe som man kan forvente av en mobil som selges i dag. *gjesp* Takk for sarkasmeforsøket, men det ble en epic fail på deg. Takk og god kveld. Forresten så bør man vel kanskje også forvente en skikkelig nettleser på mobiler man kjøper i dag? Hm, pussig.. Safari på iPhone er jo helt fantastisk, da det betyr vel at Sony-Ericsson og Nokia lager dårlige telefoner? Ja, et eksempel på hvorfor det blir feil å henge seg opp i (ikke-viktige) enkelt-features for å prøve å få telefonen som helhet til å se dårlig ut. Igjen; epic fail. Se på totalpakken. Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 trenger iPhone virkelig et 3 parti programmvare for å få MMS til å fungere? Trodde iPhone var en mobil eg, MMS er vel noe som man kan forvente av en mobil som selges i dag. *gjesp* Takk for sarkasmeforsøket, men det ble en epic fail på deg. Takk og god kveld. Forresten så bør man vel kanskje også forvente en skikkelig nettleser på mobiler man kjøper i dag? Hm, pussig.. Safari på iPhone er jo helt fantastisk, da det betyr vel at Sony-Ericsson og Nokia lager dårlige telefoner? Ja, et eksempel på hvorfor det blir feil å henge seg opp i (ikke-viktige) enkelt-features for å prøve å få telefonen som helhet til å se dårlig ut. Igjen; epic fail. Se på totalpakken. utrolig hvor hårsår folk er over sine apple produkter, må bare le. Enkelte synest kanskje MMS er noe dritt, men det er fortsatt en aktiv tjeneste blant norske teleselskaper. Vi bor ikke i USA, men i norge. Iphone sin "ipod" del er finfin, men selv synest eg en ipod classic er like grei å bruke, mye mere lagring, og for dem som ikke talker å ha 2 "dingser" burde kanskje ta seg en tur på Sats istedet for å bruke pengene på mobil. Lyden til iphone er ræv, noe som er viktig for di fleste seiøse brukerene, det er jo tross alt en telefon. Skjermen? grei nokk, synd HTC leverer bedre. Apple store? joda, digg å betale for programmer der, bare så synd at dem som har mobiler med WM, kan helt sikkert laste ned tilsvarende programmer gratis. iPhone er bare en ny dings som er "inn", det betyr ikke at det er en kanonrå telefon teknologisk sett. Personlig er eg sikker på HTC Diamond blir en mye bedre telefon. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 trenger iPhone virkelig et 3 parti programmvare for å få MMS til å fungere? Trodde iPhone var en mobil eg, MMS er vel noe som man kan forvente av en mobil som selges i dag. *gjesp* Takk for sarkasmeforsøket, men det ble en epic fail på deg. Takk og god kveld. Forresten så bør man vel kanskje også forvente en skikkelig nettleser på mobiler man kjøper i dag? Hm, pussig.. Safari på iPhone er jo helt fantastisk, da det betyr vel at Sony-Ericsson og Nokia lager dårlige telefoner? Ja, et eksempel på hvorfor det blir feil å henge seg opp i (ikke-viktige) enkelt-features for å prøve å få telefonen som helhet til å se dårlig ut. Igjen; epic fail. Se på totalpakken. utrolig hvor hårsår folk er over sine apple produkter, må bare le. Enkelte synest kanskje MMS er noe dritt, men det er fortsatt en aktiv tjeneste blant norske teleselskaper. Vi bor ikke i USA, men i norge. Iphone sin "ipod" del er finfin, men selv synest eg en ipod classic er like grei å bruke, mye mere lagring, og for dem som ikke talker å ha 2 "dingser" burde kanskje ta seg en tur på Sats istedet for å bruke pengene på mobil. Lyden til iphone er ræv, noe som er viktig for di fleste seiøse brukerene, det er jo tross alt en telefon. Skjermen? grei nokk, synd HTC leverer bedre. Apple store? joda, digg å betale for programmer der, bare så synd at dem som har mobiler med WM, kan helt sikkert laste ned tilsvarende programmer gratis. iPhone er bare en ny dings som er "inn", det betyr ikke at det er en kanonrå telefon teknologisk sett. Personlig er eg sikker på HTC Diamond blir en mye bedre telefon. MMS en flopp .. Åj da..! "For de som ikke takler å ha 2 dingser burde kanske ta en tur på SATS" - What? Hva har dette med styrke å gjøre?! Foretrekker du å ha ett hus med innebygd do? Eller foretrekker du kanskje å gå på ditt ombygde utedo? Ang. Apple Store.. Betale? Hvem har sagt av iphone/iPod-brukere betaler noe for programmer og spill? Har du i det hele tatt vært borti en iPhone/iPod Touch? Jeg tviler faktisk på det, i å med at du tydigvis ikke har fått med deg den såkaldte "Installer"-app'en. Du sier også at skjermen til HTC telefoner generelt er bedre.. Javel ja.. Sist jeg sjekket var det kun ett fåtall modeller med høyere oppløsning enn QVGA. Merkelig utsagn fra din side, siden du aldri har tatt på iPhone. Nei, nå må du jo få vondt etter å ha skutt deg selv i foten minst 4 ganger.. Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 MMS en flopp .. Åj da..! "For de som ikke takler å ha 2 dingser burde kanske ta en tur på SATS" - What? Hva har dette med styrke å gjøre?! Foretrekker du å ha ett hus med innebygd do? Eller foretrekker du kanskje å gå på ditt ombygde utedo? Ang. Apple Store.. Betale? Hvem har sagt av iphone/iPod-brukere betaler noe for programmer og spill? Har du i det hele tatt vært borti en iPhone/iPod Touch? Jeg tviler faktisk på det, i å med at du tydigvis ikke har fått med deg den såkaldte "Installer"-app'en. Du sier også at skjermen til HTC telefoner generelt er bedre.. Javel ja.. Sist jeg sjekket var det kun ett fåtall modeller med høyere oppløsning enn QVGA. Merkelig utsagn fra din side, siden du aldri har tatt på iPhone. Nei, nå må du jo få vondt etter å ha skutt deg selv i foten minst 4 ganger.. ja, har veldig vondt. Du for skrive litt flere skrøner, venter i spenning. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Off topic. Multitasking - hva er det? Videoopptak - hva er det? Trådløs sykronisering - hva er det? Flash og Java - hva er det? Dokking - hva er det? Bluetooth Headset - hva er det? +++ Endret 23. juni 2008 av HiSpeed Lenke til kommentar
µT. Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Off topic. Multitasking - hva er det? Videoopptak - hva er det? Trådløs sykronisering - hva er det? Flash og Java - hva er det? Dokking - hva er det? Bluetooth Headset - hva er det? +++ Seriøst? Eller er dette kun en spydig kommentar om hva iPhone ikke har? Lenke til kommentar
nico_werner Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Hva med og ta den diskusjonen mellom dere et annet sted og heller svare på spørsmålet mitt de som gidder og kan... Hvordan går jeg dette til å funke? jeg har Onecall og har skrevet inn settingsene som stod på siden til onecall, men hva skal jeg gjøre nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå