HoZZy Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Har det noe å si hvilket merke skjermkort eg kjøper? I så fall hvilke kort / merker anbefaler du? Skal koste maks 2000,- Har sett på dette: http://www.psdata.no/product.asp?id=&sku=A...ermkort+%2F+AGP Er dette bra merke? Bra kort? Hjelp meg Lenke til kommentar
førstegangsbygger Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 det er et bra kort, og det skal ikke være stor forskjell på hvem som bygger det, bortsett fra bundlen. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Det er bra kort, men er vet ikke noe om merke Lenke til kommentar
Tim Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Både ja og nei! Kommer en del ann på hva du er ute etter. COnnect 3D er greit nok det. Men var jeg deg ville jeg gått for Saphire Radeon 9500Pro! Det er definitivt et av de råeste kortene du får for under 2000! Lenke til kommentar
HoZZy Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Eg skal overklokke, er det forskjell på klokking på dem? Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Eventuelt kan du presse sparegrisen og gå for 9700 np. Det er ikke stor forskjell på merkene, de fleste får chipene i grafikkortene tilsendt av ATI, Hercules er en av de få som lager kortene. Men ikke regn med noen spesiell ytelsesforbedring mellom Hercules og Connect3d. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå