knuti@ Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei Jeg har opplevd i det siste at jeg har fått flere meldinger (både på MSN og på Skype) fra helt ukjente personer med navn som f.eks "Sexy wild cat" o.lign med forespørsel om å prate litt "dirty talks". Ikke så veldig vanskelig å skjønne hva dem ønsker :)Jeg har ikke besvart noen av forespørslene, men har bare lukket vinduene når dem har kommet. Disse som har kommer i MSN har kommet opp som en lite popup nede i høyre hjørnet og hvis jeg ikke gjør noe, så forsvinner dem bare av seg selv. Mens de i Skype har kommet opp som en helt ny dialogboks som blir liggende nede på startlinjen. Det jeg lurer på er om dette er virus eller kanskje spyware som har kommet på pc`n min, eller er det bare noe som sendes til meg(spamming) pga noen har snappet opp MSN/Skype-brukernavnet mitt? Er det noe jeg kan gjøre for å slippe slike henvendelser i fremtiden, uten å måtte opprette nye bruker? Har Vista Premium, oppdatert McAfee, Spybot & AdAware, men ingen av dem finner noe "snuskerier". Sikkert mange andre som har vært borti lignende og kan fortelle meg hva dette er? Mvh knuti@ Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Tråden stenges grunnet dobbelposting. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg