Slither Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 La meg argumentere i favor for Creative : *Overlegen på lavt ressursbruk når Eax 2 - 5 brukes. *Bra lyd for Gamer. *Ok pris på produktene. Overlegen? Ta en titt på The Tech Report sin test av Asus Xonar DX kortet du. Det er forøvrig 7.1, kommer med drivere for Vista (ja, x64 også), og EAX 5.0. Bruker forresten marginalt -mindre- ressurser enn X-fi til EAX. Å ja, og det koster ca halvparten av dette X-fi kortet. Kilde: TechReport Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Dette minner meg om http://www.hardware.no/artikler/creative_p...g_daarlig/18694 Lenke til kommentar
Scorpionok Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Kjøpte Titanium Pro utgaven av dette kortet og bruker det uten noen problemer i kassa mi som kjører Vista Ultimate 64bit.Drivercd inneholder alle drivere som trengs for Vista(inkl Alchemy) og alt har fungert knirkefritt fra innstallasjon og frem til nå:-) Hadde Fatality Pro på den forrige maskina(også den kjørte Vista64)og irriterte meg over hvor dårlig lyden var i Vista i forhold til Xp...,men alt det er historie nå. Anbefales på det varmeste:-) Lenke til kommentar
FX Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Spørs vel hvor effektivt det blir å sette et 8port raid kontroller i en PCI x1 slot vel? Samme med skjermkort. Har et lite dilemma her, 2 PCI-e slots, 2 skjermkort og en kontroller... Lurer på om det går an å skaffe eksterne PCI hubs. ja det fines pci "huber", eler PCI Express Expansion som det heter http://www.amplicon.co.uk/IPC/product/PCI-...-MAGMA-3731.cfm http://virtuavia.eu/shop/pci-express-to-pc...box-p29809.html Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 La meg argumentere i favor for Creative : *Overlegen på lavt ressursbruk når Eax 2 - 5 brukes. *Bra lyd for Gamer. *Ok pris på produktene. Overlegen? Ta en titt på The Tech Report sin test av Asus Xonar DX kortet du. Det er forøvrig 7.1, kommer med drivere for Vista (ja, x64 også), og EAX 5.0. Bruker forresten marginalt -mindre- ressurser enn X-fi til EAX. Å ja, og det koster ca halvparten av dette X-fi kortet. Kilde: TechReport Hovedforskjellen er jo at mens EAX 5.0 er Emulert på Asus Xonar så er den ikke det på Creative sine kort. Har nå brukt litt tid til å fordype meg i kortene fra asus og må si at resultatene er glimmrende, ser dermed ut som at jeg vurderer sterkt å kjøpe et ved neste oppgradering da jeg tipper at jeg kjøper et rent pci-e hovedkort. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Den plast wrappingen på det lydkortet får meg til å tenke på dårlig luftsirkulasjon.. Uansett, hvis man skal benytte seg av alt det kortet tilbyr så må man ha ditto høyttalere og forsterker, mener nå jeg. Lenke til kommentar
Slither Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hovedforskjellen er jo at mens EAX 5.0 er Emulert på Asus Xonar så er den ikke det på Creative sine kort. Har nå brukt litt tid til å fordype meg i kortene fra asus og må si at resultatene er glimmrende, ser dermed ut som at jeg vurderer sterkt å kjøpe et ved neste oppgradering da jeg tipper at jeg kjøper et rent pci-e hovedkort. Akkurat fått meg Asus Xonar DX pci-e, og kan varmt anbefale dette. Eneste minuset jeg har funnet er at optisk-ut og mikrofon deler samme pluggen, men dette fixer man med å bruke front panel koblingen på kortet. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hmm. Regner med at det går greit å kjøre Eax 2.0 I spill som støtter Eax 5.0 , som jeg forstod det så er det faktisk ikke så veldig mange spill som kjører 5.0 enda og da blir det jo litt uinteresant egentlig. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Noen som har testet ut dette produket enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå