Gå til innhold

Aopen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei jeg har det kortet. Fikk det til jul.

Jeg personelig syntes at det er et av de grimmeste hovedkort i økonomiklassen :wink: .... Det har en ryddig Bios og RAID + en del fine finesser til. Alle vennene mine syntes også at det er et "gromt" hovedkort :wink: ..... jeg kjører en Athlon XP1600 klokket til 1,55Mhz ( det er med en råtten vifte )

FBS ligger på 149 og Multiplyer på 10,5

Det med at det ikke er særelig egnet til overklokking er noe tull! .... Det har masse fine finesser som :

Watchdog : dette er en instilling som gjør sånn at hvis du overklokker litt for mye så slipper du å ta ut CMOS jumperen. Od Watchdog gjør dette automatisk hvis man ikke får bootet maskinen etter å ha stilt på FBS eller RATIO.

1Mhz Stepping Mode: Gjør at du kan stille FBS med 1Mhz om gangen. Dette er ganske praktisk for å gå gradevis til en høyere hastighet. og for å få presset ut noe ekstra ytelse.

Die Hard Bios: en backup av bios'n så hvis du skulle få virus eller hvis bios'n skulle slå seg vrang så vil hovedkortet bytte om til den andre bios'n og når den andre bios'n blir brukt vil den første bios'n som er ute av drift kopiere intillingene på den andre biosen. hehe litt inviklet men sånn er det i hvert fall .... dette er ikke standar men man kan kjøpe det for en billig penge ... ganske praktisk ...

har en del andre fine ting som er ganske bra.

en ting som også er litt stili er at det er KT266A , RAID, on board sound , ddr støtte , + at det er bra for en så billig penge som 1400,-

det med at det er stabilt kan jeg også vitne på/til.

vil ikke tro at det går ann å bli misfornøyd med dette kortet. :wink: har kjørt helt feil fritt og har tilfredstilt mine behov ( sånn light-power bruker )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...