Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Bedriftsøkonomi II muntlig eksamen

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen hadde kommet opp i dette før? Jeg skal opp i gammel type, altså hvor man ikke får noe forbredelses del på forhånd osv.... Får kun et emne halvtime før man skal inn...

Lurte på om noen hadde noe tips til hvordan "oppgaver" man kan få? Og noen tips i forhold til hvordan jeg bør lese, teknikk osv......takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på det samme... har kommet opp selv... håper på svar.. Hadde vært fint om noen hadde gamle muntlig eksamensoppgaver liggende, eller notatark, sammendrag eller slikt.

Lærenen vår sa at i forberedelsestiden (30 minutter) skal vi skrive inn tall osv, også på eksamensdelen skal vi prate om det, vurdere osv... Aktuelle temaer kan f.eks være markedstilpassning, regnskapsanalyse, budsjettering, investeringsanalyse o.l

Lenke til kommentar
skrive inn tall? Hva mener du her? Altså gjøre en oppgave som en senere skal prate om? Å heerregud å dritt dette kommer til å gå...

Ja... Jeg forstod det slik at vi får en oppgave som vi skal gjøre under forberedelses tiden, deretter skal man ta med oppgaven inn og snakke om den, vurdere, finne muligheter til endringer o.l.

Jeg vet ikke hva jeg skal øve på en gang det er jo så sykt mye å lese og fra før av ligger jeg dårlig ann i bedøk jeg har gulla meg til en 3er liksom. Hvis noen har tips plz kom med de!

Endret av Warz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...