Gå til innhold

Call of duty 5 : World at War (WW2) - Diskutér!


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Synes det ser utrolig stilig ut. Gledermeg til å bruke flammekaster.

 

Ang. Playstation logo. Da kommer det vel kanskje ikke til Playstation?

Lenke til kommentar

Er vel ingen som helst grunn til at det ikkje skal komme, når serien først skal melkes må dete jo gjøres i ekte EA still :) Dessute er det jo allerede bekreftet at det kommer til følgende platformer :

 

Xbox 360, PlayStation 3, Wii, PlayStation 2, Nintendo DS, and PC

Lenke til kommentar
Er vel ingen som helst grunn til at det ikkje skal komme, når serien først skal melkes må dete jo gjøres i ekte EA still :) Dessute er det jo allerede bekreftet at det kommer til følgende platformer :

 

Xbox 360, PlayStation 3, Wii, PlayStation 2, Nintendo DS, and PC

 

kjem det ikkje til PSP, Nokia, LG, Motorola, Sony Ericcson, Iphone, Samsung også..?

 

nei det var ikkje EA dette nei..;)

Lenke til kommentar
Hvorfor vil de tilbake til de gamletider?

 

Sykt rått å være i nåtid liksom :)

 

Fordi det tidligere call of duty seriene har konsentrert seg om å slåss mot Hitler, unntatt cod4. I 5ern får de sjangsen til å krige mot japanerne for å vise for fordelige de var. De kjemper på en helt annen måte enn tyskerne så dette kan bli spennende :). Og i nåtid har egentlg ingen spennende historie. 2 verdenskrig er det jo nok å ta fra ;)

Lenke til kommentar

Uansett å bra dette spillet kommer til å bli, så tror jeg at jeg glatt hopper over denne. Hvorfor?

Fordi det kommer mange andre bra FPS og at jeg er så sykt lei hele WWII-konseptet. COD4 var et forfriskende innslag i serien, tror dessverre ikke at COD5 klarer å leve opp til forgjengeren.

 

BTW, hvorfor kan ikke Infinity Ward få ha serien sin i fred, og heller la Treyarch få sin egen serie med et annet navn?

Joda, vet at COD-navnet selger, men alikevel..

Lenke til kommentar

Det jeg ikke skjønner er at CoD alltid har vært litt middelmådig OK, men så kommer IW og lager et prisgitt, pengeinnhåvende mirakelspill, men så bestemmer Activision seg at de ikke vil gi CoD5 til IW. Why? De tjener mindre penger (trolig, med den dritt-andre-verdenskrigen sin) og vi blir røvet for timer på timer med online frag-rain og taktisk nedslakting.. WHY?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...