Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 skjønner ikke hvorfor de absolutt må toppe forgje spill. det er vell ikke slik at COD4 slutter å fungere når COD5 kommer ut? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Trur ikke de klarer å få til no bedre multiplayer (online) på det som kommer nå. Jeg er ikke lei online på COD4.. Har egentlig likt alle cod spilla, har runda alle untatt nr 1. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Full trailer på GT.com no. Men, ingen Playstation logo i slutten av traileren..? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Synes det ser utrolig stilig ut. Gledermeg til å bruke flammekaster. Ang. Playstation logo. Da kommer det vel kanskje ikke til Playstation? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Er vel ingen som helst grunn til at det ikkje skal komme, når serien først skal melkes må dete jo gjøres i ekte EA still Dessute er det jo allerede bekreftet at det kommer til følgende platformer : Xbox 360, PlayStation 3, Wii, PlayStation 2, Nintendo DS, and PC Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Er vel ingen som helst grunn til at det ikkje skal komme, når serien først skal melkes må dete jo gjøres i ekte EA still Dessute er det jo allerede bekreftet at det kommer til følgende platformer : Xbox 360, PlayStation 3, Wii, PlayStation 2, Nintendo DS, and PC kjem det ikkje til PSP, Nokia, LG, Motorola, Sony Ericcson, Iphone, Samsung også..? nei det var ikkje EA dette nei.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Skal sies at Activision ikkje heilt topper EA sin standard, men godt på vei kan man si de er Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hvorfor vil de tilbake til de gamletider? Sykt rått å være i nåtid liksom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 det er derfor de vill tilbake, for det er bare på liksom det er sykt rått å være i nåtid.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hvorfor vil de tilbake til de gamletider? Sykt rått å være i nåtid liksom Bare fordi du liker nåtid bedre betyr ikke det alle gjør det . Jeg f eks foretrekker WWII forran nåtid . Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 JO! Neida det er sant Men 4'ern fikk mer skryt en det de andre fikk vel? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Både Call of Duty 1 og 2, fikk mye skryt når de ble lansert. Begge WW2. Om Call of Duty 4 fikk mer skryt, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hvorfor vil de tilbake til de gamletider? Sykt rått å være i nåtid liksom Fordi det tidligere call of duty seriene har konsentrert seg om å slåss mot Hitler, unntatt cod4. I 5ern får de sjangsen til å krige mot japanerne for å vise for fordelige de var. De kjemper på en helt annen måte enn tyskerne så dette kan bli spennende . Og i nåtid har egentlg ingen spennende historie. 2 verdenskrig er det jo nok å ta fra Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ikke for å lyde som en bedreviter, men traileren så ganske heftig ut, til og med venninna ble imponert. Så håper folk faktisk nå venter til enten flere gameplay-trailers, eller til det kommer ut med å dømme det, er så lei at folk dømmer ting før man i det hele tatt ser en trailer. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Uansett å bra dette spillet kommer til å bli, så tror jeg at jeg glatt hopper over denne. Hvorfor? Fordi det kommer mange andre bra FPS og at jeg er så sykt lei hele WWII-konseptet. COD4 var et forfriskende innslag i serien, tror dessverre ikke at COD5 klarer å leve opp til forgjengeren. BTW, hvorfor kan ikke Infinity Ward få ha serien sin i fred, og heller la Treyarch få sin egen serie med et annet navn? Joda, vet at COD-navnet selger, men alikevel.. Lenke til kommentar
TehSnowman Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Det jeg ikke skjønner er at CoD alltid har vært litt middelmådig OK, men så kommer IW og lager et prisgitt, pengeinnhåvende mirakelspill, men så bestemmer Activision seg at de ikke vil gi CoD5 til IW. Why? De tjener mindre penger (trolig, med den dritt-andre-verdenskrigen sin) og vi blir røvet for timer på timer med online frag-rain og taktisk nedslakting.. WHY?! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 No har jo COD4 og World at War blitt utviket parallelt til ein viss grad. IW har nok fokusert alle sine ressurser på ferdigstilling av COD4, i mens Treyarch fikk god tid med neste spill i serien, i motsetning til det de fikk med COD3. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Treyarch jobber også med det nye James Bond-spillet, ute i oktober/november. Virker litt merkelig at de skal slippe to FPS samtidig... Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Men er det no særlig nytt om Cod5? Om de har sagt no om når det blir gitt ut...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå