Gå til innhold

Call of duty 5 : World at War (WW2) - Diskutér!

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Formats revealed were as expected: PC, PlayStation 3, Xbox 360, and Wii. A different team within Treyarch is exclusively tasked to the Wii version, which is apparently running on the CoD4 engine. The Wii Zapper will also reportedly be incorporated.

Tror faktisk Wii-versjonen kan bli bra:

- Ingen PS2-port å ta hensyn til

- Bruker Call of Duty 4-motoren

- De bruker mye lengre tid enn på nr. 3 som ble rushet ut til Wii-lanseringen

- De har forhåpentligvis lært noe av kontrollsystemet til MP3 og MoH: Heroes 2

Grafikken og onlinestøtten vil selvsagt ikke bli like bra som på de andre plattformene, men tanken på et skikkelig bra FPS med Wii-kontrollen er fortsatt fristende.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Etter flere nyheter om spillet er jeg ikke så veldig skeptisk lengre. Det virker som Treyarch prøver å dra med det beste fra 4'eren og dra det tilbake i tid. Håper Trey har lært av sine feil. Enig med Mala det Femte var best, det første kommer vel på en veldig svak andre plass.

“Also, this is how gritty it is: ‘The opening scene of the first level we are shown is a Japanese commander stubbing a cigarette out in the eye of a prisoner before slitting his throat - the blood splatters and dribbles down the side of the tent you are being held in. He turns towards you to deal out the same treatment but help arrives just in time. Cue a daring level-long escape.’”

Leste dette mens jeg postet så det blir vel en slags "Edit". Vet at japanerne var slemme med fangene sine men ja dette var nesten litt fooor typisk..

Lenke til kommentar

Etter flere nyheter om spillet er jeg ikke så veldig skeptisk lengre. Det virker som Treyarch prøver å dra med det beste fra 4'eren og dra det tilbake i tid. Håper Trey har lært av sine feil. Enig med Mala det Femte var best, det første kommer vel på en veldig svak andre plass.

“Also, this is how gritty it is: ‘The opening scene of the first level we are shown is a Japanese commander stubbing a cigarette out in the eye of a prisoner before slitting his throat - the blood splatters and dribbles down the side of the tent you are being held in. He turns towards you to deal out the same treatment but help arrives just in time. Cue a daring level-long escape.’”

Leste dette mens jeg postet så det blir vel en slags "Edit". Vet at japanerne var slemme med fangene sine men ja dette var nesten litt fooor typisk..

Tror alle de store landene hadde slike tilfeller. Bare se hvordan de amerikanske soldatene oppfører seg i Iraq.

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar
dette kan bli artig, får en nye setting av WW2 ihvertfall som vi ikke har spilt i enda.

og co-op kan være ganske morro i COD.

Ja, det syns jeg også. Blir gøy å samarbeide på cod 5 da.. :) Vett noen når det skal komme? Hørt at det kommer i slutten av 09. men det er så lenge til!

Lenke til kommentar
dette kan bli artig, får en nye setting av WW2 ihvertfall som vi ikke har spilt i enda.

og co-op kan være ganske morro i COD.

Ja, det syns jeg også. Blir gøy å samarbeide på cod 5 da.. :) Vett noen når det skal komme? Hørt at det kommer i slutten av 09. men det er så lenge til!

Bare bra at de får god tid på å utvikle spillet :) . Heller et bra spill som man må vente lenge på enn et halvbra spill som kommer tidlig.

Lenke til kommentar
Sukk, tilbake til gamle traulige trakter som er så oppspist at det er vondt. Konseptet WW2 er dødt og det er intet nytt å hente, likevel terper de på det samme gamle om og om igjen.

1. Ta en stk "ukjent" Britisk/Amerikansk/russisk soldat med mer heltemot en Chuck Norris

2. Miks inn stokk dumme tyske soldater med blod på tann

3. Rist inn en forsiktig hint av "Alle tyskere under WW2 var onde nazijævler som fortjener døden".

4. Tilsett til slutt en stor porsjon hypp og et banedesigne mer rett frem enn en laserrett linje.

Serveres med en rykende fersk historie og en deilig dressing av klisje.

Voila, Call of Duty alla dagens.

Bra sagt :thumbup: , men jeg syns vi skal gi spillet en sjanse jeg. Selv om de Treymarc eller hva de nå heter ikke oppnådde kjempe suksess med Call of duty 3, betyr nødvendigvis ikke at dette spillet vil gå dunken :) Men jeg gleder meg i fall no sykt til det kommer ;) er Cod fan :innocent:

Endret av Spinexel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...