Kevin1337 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Den ligger ute nå. PlayStation Store->Game Addons Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) **Feilpostet** Endret 31. mars 2009 av Znoken Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Hvilken konsoll? Endret 31. mars 2009 av Znoken Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Så feil kan man ta, regna med det var konsoll siden du er i konsoll delen av forumet. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Så feil kan man ta, regna med det var konsoll siden du er i konsoll delen av forumet. Yepp..ser jo det nå...Sorry for feilpostingen.... Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Går det ann å spille nazi zombies 4 player splitscreen? Lenke til kommentar
aocwtf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Testet nettopp COD 4 og syns det var helt fett. Ser her at det er litt blandede meninger om 5en. Så anbefaler dere å kjøpe 4en? Er 4en bedre en 5en? Takk Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Testet nettopp COD 4 og syns det var helt fett. Ser her at det er litt blandede meninger om 5en. S? anbefaler dere ? kj?pe 4en? Er 4en bedre en 5en? Takk kommer an p? om du liker n?tids eller historisk setting i skytespillet. Jeg har begge ? m? si at jeg likte 4ern best p? grunn av at den har den beste storylinen jeg har sett i et av dagens skytespill. Noen ala cod spill baserer seg veldig p? action, slik at du ikke helt greier ? f?lle med p? hva du skal, men CoD4 hjelper deg virkelig til ? skj?nne hvorfor du kryper deg gjennom gj?rma, noe som hjelper veldig siden spillet ikke er basert p? virkelige hendelser. CoD5 er ikke s? v?rst vel og merke. Denne klassen har ofte g?tt igjen, s? jeg regner med at alle kjenner en thompson og en l?ger n?r vi ser en, men det er noe med denne online delen i dette spillet som jeg virkelig liker. stort, ?pent terreng som er bra for skarpskytere og artilleri ( kan ogs? anbefale BF:Bad company) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Du burde kanskje venta på Modern Warfare 2 som kjem til hausten, aocwtf, kanskje kjøpa 4-ern no, så har du begynnelsen på storylinen også MW2 kjem til å bli konge. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg gleder meg utrolig til Modern Warfare 2. Men fortsetter vi å se gjennom Soap sine øyne eller er det klart at han døde? Er det forresten 10 november det kommer ut? I USA var det vel 11.10.09, men vi snur vel tallene i Norge. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg gleder meg utrolig til Modern Warfare 2. Men fortsetter vi ? se gjennom Soap sine ?yne eller er det klart at han d?de? Er det forresten 10 november det kommer ut? I USA var det vel 11.10.09, men vi snur vel tallene i Norge. soap vil bli lederen din. sorry for at jeg ikke skriver i spoiler, men skriver via ps3'n ? da er ikke alt like lett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Ja, spelet kjem ut 10. november. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 sitter her å irriterer meg over at de nye game packa ikke er gratis Vet at sånne ting ikke pleier å være gratis, men gidder ikke betale 150 kroner for 2 små utvidelser av et spill jeg betalte over 500 for. Nok får være nok sier jeg Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 MP trailer her Ser ut som det blir mange mnd med morro her Det som virket interessant var den skytingen fra flyet som de hadde på COD4 i singleplayer, vil man kanskje kunne bruke denne på multiplayer så hadde det vært konge Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Går det ann å spille nazi zombies 4 player splitscreen? Nei. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Noen som har en savegame der man er på det første mappet man begynner med flammekaster til PC? steam sletta alle savegamesa mine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Nown som vet om det er tungt og lage engene maps til zombie moden ?? Har såååå lyst og lage huse og skolen min. Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg kan spille zombie mode uten å ha fullført single campaign.... hvofor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå