Gå til innhold

Call of duty 5 : World at War (WW2) - Diskutér!

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

jeg tror at teknologien har satt en liten grense for vietnam som sted i et slik spill... men idag er tekologien der så det kan gjøres, så det er nok ikke så lenge til vi får se det...

Korleis ser du føre deg at teknologien har sett ei grense her i større grad enn for spel lagt til den 2. verdskrig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor folk sutrer sånn over at det er ww2. Så lenge spillet er bra gjennomført er jo den historiske settingen ganske irrelevant etter min mening. Moderne krigføring er jo heller ikke akuratt noe nytt. Håper de bare ikke ødelegger serien slik som Pacific Assault gjorde med Medal of Honor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
jeg tror at teknologien har satt en liten grense for vietnam som sted i et slik spill... men idag er tekologien der så det kan gjøres, så det er nok ikke så lenge til vi får se det...

Korleis ser du føre deg at teknologien har sett ei grense her i større grad enn for spel lagt til den 2. verdskrig?

mest tanke på omgivelser i Vietnam...

Lenke til kommentar
Håper de får med litt om hvor gode krig-førere japanerne faktisk var, og hvor jævlig jungelen var for de allierte styrkene.

Har så langt håpet oppe fordi 4ern reiste seg opp fra 3ern, men vi får se.

Jess! Håper grusomhetene kommer bedre frem denne gangen enn i de foregående COD spillene, med mye brutalitet.

Lenke til kommentar

Det jeg håper på:

*Veldig realistisk.

*Viser krigens brutalitet.

*Ødeleggbare omgivelser (hvert fall ting som lett ødelegges i virkeligheten).

*Åpne baner (slik som i Medal of Honor Airborne, Hidden & Dangerous 1/2, Operation Flashpoint, ARMA osv).

*Viser japanernes gode krigsføring og deres vilje til å ofre seg.

*Autentisk (våpen/uniformer skal være riktig osv).

*Mest mulig historisk riktig.

Lenke til kommentar

"LOS LOS LOS!"

Elsket CoD1 og 2. 4'ern og, men jeg regner det nesten ikke som CoD siden det ikke er i andre verdenskrig.

Vil tror WW2 spill ville få litt mer å gå på om de tok andre slag osv enn det er gjort tidligere, ikke alle tyskere eller japanesere var onde mennesker som spiste babyer til frokost, middag og kvelds. Det eneste spillene jeg kommer på som lar deg spille som tysker er Hearts of Iron og CoH ekspansjonen.

Normandie er ett fantastisk utgangspunkt for ett brett, men det er blitt brukt for mye. Det er ikke morsomt lengre. WW2 er greit for min del, men da får de gjøre noe nytt med settingen.

Lenke til kommentar
Kunne de ikke prøvd ww1 :hmm:

WWI passer dårlig som spill siden krigen for det meste var en skyttergravskrig (utenom krigen på havet som faktisk var veldig spennende).

Vet det men de kunne prøvd. Moderne krig og ww2 er så veldig oppbrukt.

Lag CoD med musketter... :tease:

Haha :p

Eller med Conquestadorer Vs Indianere ^_^

Lenke til kommentar
"LOS LOS LOS!"

Elsket CoD1 og 2. 4'ern og, men jeg regner det nesten ikke som CoD siden det ikke er i andre verdenskrig.

Vil tror WW2 spill ville få litt mer å gå på om de tok andre slag osv enn det er gjort tidligere, ikke alle tyskere eller japanesere var onde mennesker som spiste babyer til frokost, middag og kvelds. Det eneste spillene jeg kommer på som lar deg spille som tysker er Hearts of Iron og CoH ekspansjonen.

Normandie er ett fantastisk utgangspunkt for ett brett, men det er blitt brukt for mye. Det er ikke morsomt lengre. WW2 er greit for min del, men da får de gjøre noe nytt med settingen.

Enig. Det er så sinnsykt mange slag under WWII det kunne ha blitt laget gode spill av. Jeg vil også ha muligheten til å spille som Axis i flere spill.

Lenke til kommentar
"LOS LOS LOS!"

Enig. Det er så sinnsykt mange slag under WWII det kunne ha blitt laget gode spill av. Jeg vil også ha muligheten til å spille som Axis i flere spill.

Tror du kan det i RO:Ostfront, det bare online da.

Lenke til kommentar

Tror du kan det i RO:Ostfront, det bare online da.

Har spillet og elsker det, men vil gjerne ha et singelplayer spill :) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...