Applebee Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er det slik at Cod World at War ikke er Cod 5? Mener å ha hørt det en plass.. Slik som f.eks BF:BC? (Som kom etter Bf2, men ikke er bf3) Lenke til kommentar
gard. Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 World at War er Call of Duty 5 ja. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Sikker? Siden på Call Of Duty 4 ståre det på coveret: "Call of Duty 4 Modern Warfare" (Samme på Cod2 og 3) Men på Cod WaW står det: "Call of Duty World at War" Endret 23. november 2008 av Applebee Lenke til kommentar
gard. Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er sikker ja. Neste spill i serien som Infinity Ward skal utvikle heter Call of Duty 6. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Okei, bare rart at det ikke sto Cod 5 ... Verken på cover eller Callofduty.com, men men. Hvis du er sikker så Lenke til kommentar
Briminho Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg prøvde den nazi zombie moden. Men er det ikke mulig å få tak i bedre våpen enn m1 geværet? skulle gjerne hatt ei hagle Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg prøvde den nazi zombie moden. Men er det ikke mulig å få tak i bedre våpen enn m1 geværet? skulle gjerne hatt ei hagle Jo? Det henger jo en del våpen på veggene i de forskjellige rommene du kan låse opp, og man kan også få tilfeldige våpen fra kassen i det andre rommet i første etasje Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Vurderer å kjøpe CoD:waw, men har noen spørsmål: - Dere som har spilt mye CoD4 fra før, har dere rukket å gå lei 5'ern allerede, jeg tenker på online delen... -Hvordan er våpnene i spillet, vil dere si de er mer variert og fetere enn i 4'ern? Og får du rewards for headshots? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 mp duger bra det, er 10prestige i cod4... våpene er mer variert og har ett bedre utvalg vil jeg si, men det er ikke rewards (mulig goldgun) men våpna er bedre når du blir vant med dem Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er det challenge som gir deg 1000xp om du får 150 headshots med et våpen, slik som på 4'ern da? Er i sterk tvil om jeg skal kjøpe det, står mellom GH:WT eller WaW... Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) På smg våpenene er det 1000xp reward for 150 kills .. Endret 24. november 2008 av TehJøran Lenke til kommentar
gard. Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 På smg våpenene er det 1000xp reward for 150 kills .. ...og 1000 xp for 150 headshots. Får derimot ingen "reward" som kamuflasje denne gangen. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg har også lyst på COD5 Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg har også lyst på COD5 Gå å kjøp det da .. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ja, men da må jeg nok stjele det :/ Lenke til kommentar
Briminho Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg prøvde den nazi zombie moden. Men er det ikke mulig å få tak i bedre våpen enn m1 geværet? skulle gjerne hatt ei hagle Jo? Det henger jo en del våpen på veggene i de forskjellige rommene du kan låse opp, og man kan også få tilfeldige våpen fra kassen i det andre rommet i første etasje Jeg visste ikke man kunne gå opp i annen etg, eller ned i kjelleren etter det igjen. Det hjalp virkelig. Jeg synes denne zombie moden alene er verdt et kjøp av waw. Når man sitter på kvelden og spiller dette over live, jeg skvetter som faen noen ganger. Jeg mener det er mye bedre enn den vanlige online delen. Jeg er av dem som savner våpnene i cod4, grunnet rekkevidde og magasinkapasitet. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Noen som har prøvd Chain Gun på Zombie mode?.. Spillte litt alene i helga.. også pluttselig fikk jeg et rart våpen.. Det har VELDIG my ammo og dreper Zombiene på sekket ... Fikk den i Rmd boksen .. Endret 25. november 2008 av TehJøran Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Rmd boksen? Rdm? Random? Testa Ray Gun a? Den er hissig, men var litt kjipt når jeg gikk tom for ammo på den i level 16 når jeg bare hadde Thompson ved siden av Fikk spillet på fredag, og har gjort endel på singleplayer, og har kommet til rank/level 16 eller 17 online. Hittil så har jeg fått inntrykk av at det er et veldig bra spill, kanskje ikke like bra som CoD4, men hva skal man forvente? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Rmd boksen? Rdm? Random?Testa Ray Gun a? Den er hissig, men var litt kjipt når jeg gikk tom for ammo på den i level 16 når jeg bare hadde Thompson ved siden av Fikk spillet på fredag, og har gjort endel på singleplayer, og har kommet til rank/level 16 eller 17 online. Hittil så har jeg fått inntrykk av at det er et veldig bra spill, kanskje ikke like bra som CoD4, men hva skal man forvente? Et bedre spill, selv om Cod 4 er bra? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Skal man forvente at Call of Duty 5 blir bedre enn Call of Duty 4 når det fikk prisen for Game of the Year, og fikk stort sett 10/10? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå