-Just-Me- Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Har noen prøvd Co-op enda? Skulle sjekke åssen d var å spille coop singelplayer fra begynnelsen, med delt skjerm da seff. Men de to skjermene er jo så sykt små! Er jo minst 5 tommer som ikke blir brukt til spill bilde. Går d ann å forandre på dette, eller er det virkelig sånn? I så fall en stor skuff. Har 40 tommers flatskjerm, og det skulle jo vært stort nok med delt skjerm, men måten de har gjort d på er dum! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Enig at det er litt teit, men syns det gikk overraskende bra. Likte coopen veldig bra, faktisk. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Akkurat blitt ferdig med singleplayer og jeg syns det var veldig bra selv om det ikke er like bra som Call of Duty 4. Skal prøve multiplayer og coop senere. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Er vel nå i kapittel 6 eller 7, spiller på hardened. Sykt vanskelig! Lenke til kommentar
shaker Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Noen som vet hvordan man får Purple Heart achievement/trophy? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Noen som vet hvordan man får Purple Heart achievement/trophy? Tror at jeg fikk den ved å dø ti ganger på en level. Spilte på Hardened. Er det fortsatt kammo med headshots eller er det oppdatert noe nytt jeg ikke vet om? Nja, man får i det minste ikke noen belønning for å ta 25 headshots. Endret 15. november 2008 av Totenkopf Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Mange som har prøvd zombie mode ? Lengste e kom å spille alene var på lvl 6. (de røde strekene) Blei sykt vanskelig etter hvert Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Noen som vil dele savegamene sine? Finnes under "\<brukernavn>\AppData\Local\Activision\CoDWaW\players". Lenke til kommentar
shaker Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Tror at jeg fikk den ved å dø ti ganger på en level. Spilte på Hardened. Hmm prøvde å dø 20 ganger på rad men jeg fikk den ikke. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Heh, fant dette på GameFAQs: Purple Heart (Silver) - Complete a level without dying on Hardened or Veteran difficulty. (Solo only). Omtrent det motsatte av hva jeg sa først, altså. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Må si meg nesten litt skuffet over WaW på PS3, men det kan være overgangen fra CoD4 (som var fenomenalt!!) Våpene er sååå stygge og ekle (ja jeg vet de er fra WWII) I tillegg er jeg ikke imponert over grafikken heller. Mange som sier at det er Treyarch sin skyld, menmen... Lenke til kommentar
shaker Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Heh, fant dette på GameFAQs: Purple Heart (Silver) - Complete a level without dying on Hardened or Veteran difficulty. (Solo only). Omtrent det motsatte av hva jeg sa først, altså. I Trophy menyen til PS3 står det dette Purple Heart (Bronze) When staring into the face of adversity, show courage and persevere. Throw a Six and a Half (Silver) On Hardened or Veteran difficulty, complete a level without dying. (Solo only) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hmm.. Da vet jeg virkelig ikke. Jaja Lenke til kommentar
shaker Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Prøvde igjen og fikk den etter å ha dødd 20 ganger. Virker som det er en del bugs med systemet. Har spilt competitive coop to ganger og enda ikke fått noe for det og heller ikke noe da jeg kom på 1. plass. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 jeg gir cod 5 en svak femmer.. Hva gir dere? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 OMG! Jeg og tre andre kom til Level 19 på Zombie Mode (PS3)! Fy faen så fett. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Er det kule baner på online? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ja det vil jeg si! Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) ble litt skuffet over coopen på en måte, tenkte meg og en venn skulle gå gjennom hele storyn i riktig rekke følge men så kom vi med to ukjente, startet på 4 mission eller no...hadde hvert greit med begge deler! pluss en ting til, er det bare meg elelr er det veldig få baner?!?! har spilt mest hq, td og s&d så kan hende jeg har gått glipp av noen men... Endret 17. november 2008 av andy24 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Fy fadern. Multiplayer er jo nesten like bra som CoD 4. Bolt action rifler er det tøffeste jeg har oppdaget i det 21. århundre fra det 20. århundre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå