Gå til innhold

Call of duty 5 : World at War (WW2) - Diskutér!

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det lokal co-op(splitscreen) på konsol versjonen av spillet?

Ja det er lokal co-op. Du kan også redde den du spiller med vis han blir skadet. Jeg anbefaler en stor TV da skjermbildet blir litt mindre. Grafikken er heller ikke like bra som når du spiller alene. Det er også lokal multiplaye opp til 4 stk.

Lenke til kommentar

Har såvidt fått testet litt av spillet, og kan desverre sålangt bare bekrefte at mine "bange anelser" om at dette kom til å bli nok et uoriginalt spill i den oppbrukte WW2 settingen, ser ut til å være helt riktig.

Spillet starter utrolig kjedelig med en ilandsetting slik vi har spilt 1000 ganger før, type "overlord" hvor man sitter i en liten båt som åpenr seg og så skal man storme stranden... Etter det er det rett fram rambo-style nedskyting av Japanere som hopper frem fra Jungelen.

Har bare såvidt testet det og til spillets forsvar skal det sies at COD4 også var svakest i begynnelsen.

Men har mine store tvil om at historien blir like involverende eller at oppdragene blir like varierende slik vi så i COD4. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hmm, har de endret noe særlig på split screen multiplayer? Kan man lage egne klasser når en spiller offline, eller må en fortsatt velge fra en liste med forhåndsdefinerte klasser? Og kan man spille online (coop/vanlig MP) med to fra samme konsoll?

Det er 4 player splitscreen med forhåndsdefinerte klasser. Det går ikke å spille online 2 fra samme konsoll, det prøvde jeg igår. Du kan spille co-op offline med splitscreen, men med mindre bilde og dårligere grafikk.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt de første kapitlene, og hittil har det faktisk vært ganske bra, og noelunde orginalt og varierende. Designerene har tydeligvis sett "Enemy at the Gates", faktisk er en scene i spillet nærmest identisk til en scene i filmen.

Lenke til kommentar

Spillet er utrolig bra/kult. Fikk det tidlig fra en nettbutikk og har rundet det på hardened. Etter min mening er singleplayeren hvertfall like bra, om ikke bedre enn cod4. Selv om ww2 settingen ikke er like kul som modern settingen, så føles våpnene bedre enn de gjør i noen andre ww2 spill, med unntak av bolt rifler, som var så kjedelige at jeg ikke orket å bruke dem :p Det kuleste våpenet er dog flammekasteren, som virkelig tar av til tider. Klarte dette spillet før jeg rundet gears 2, så om det sier noe om cod5 eller meg vet jeg ikke, men jeg likte det hvertfall utrolig godt :)

Grafikken er bedre enn den er i cod4, med alt fra ruiner i berlin til jungel i stillehavet. Hoder eksploderer, armer og bein faller av og alt sånn :p

Har ikke testet coop eller multiplayer enda, så kan ikke uttale meg om disse.

Lenke til kommentar

Så nettopp review på GameTrailers og må si spillet så bra ut og virket feet. Men så er det dette med WWII.. Som er eneste grunn til at jeg står over dette spillet.

Så tar heller og gjennopplever CoD4:MW jeg =)

Så får dere andre kose dere med nok en return til 1940-årene ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...