Tehjoran Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Link? Og den store glitchen på Roundhouse er blitt fjernet =D.. Endelig ekte gameplay .. Flere som har forhåndsbestillt? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg kommer til å bestille det i løpet av helga Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Vel har prøvd demoen, og sånn sett er det helt greit. Men syns det ligner altfor mye på CoD4. Ja og grafikken suger bestemorballer - seriøst! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Har aldri likte noen andre cod spill, men dette var overraskende bra. Passa meg perfekt. til ATI vs GeForce: Syns ikke grafikken var så gæærn på 720p jeg.. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Vel har prøvd demoen, og sånn sett er det helt greit. Men syns det ligner altfor mye på CoD4. Ja og grafikken suger bestemorballer - seriøst! Det er fordi det er betaen.. + det er Mp.. Da vet du ikke hva som kommer i co-op og solo campaign.. det kaller ikke jeg CoD4 ass... For å være helt ærlig.. Synntes du Zombie Nazi gameplay er Cod4 :O? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Zombie galskapen ser jo faktisk allvorlig gale artig ut spør du meg Total avkobling fra den vanlige COD opplevelsen. Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg har forhåndsbestilt spillet, men det havnet ut på unevnelige sider nå i kveld, så jeg er på 75% av installeringen nå. 5 min så fyrer jeg det opp! Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Til fredag kommer spillet folkens! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noen som vet om det er muligheter for lengere runder på fullversjone? Feks. førstemannn til 5000 poeng. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noen som vet om det er muligheter for lengere runder på fullversjone? Feks. førstemannn til 5000 poeng. hvis du klarer å vente en liten uke, så får du se Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hva om jeg ikke klarer det? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Utrolig glad for at de har inkludert nok en sniperbane De har tydeligvis blitt inspirert av Enemy at the Gates.... Regner med at det dumper i postkassa mi på torsdag fra AS. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har du sett kartene ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Vil det vere mulig å f.eks sette opp 1 game med KUN bolt-action rifler etc.? Litt fleksibilitet i online oppsettet hadde jo vert flott Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Utrolig glad for at de har inkludert nok en sniperbane De har tydeligvis blitt inspirert av Enemy at the Gates.... Regner med at det dumper i postkassa mi på torsdag fra AS. Har selv bestilt fra AS.. Men kommer ikke spillet ut 14.nov.. på fredag ?.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Av og til kommer spillene dagen før. Men er usikker på om man får spilt før fredag. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 AS sender spillet på Tirsdag.. Så det er nok fremme enten på Onsdag ellr Torsdag.. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har du sett kartene ? Mente egentlig egen bane på singel-player campaign. Har testet den banen, og den var helt rå på Veteran AS sender vel spillet på onsdagen?! Lenke til kommentar
superrune2 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fikk spillet på lørdag til xbox360, men har bare spillt gjennom mission 1 og så vidt begynnt på mission 2. Blir mere spilling idag. Ble faktisk veldig overrasket at jeg fikk det så tidlig. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har det på PC og det er jævlig kult. Gleder meg til å prøve coop delen! Zombie tingen virket ganske bra da, skal bli bra på coop det og. Men noen som har funnet cheats til spillet? Tok foresten ikke lange tide å spille rundt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå