Mr.Anki Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Har du prøvd å innstallere på nytt slik som det står? Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nei, du må laste ned siste directx9. Den siste jeg fant var fra aug 2008. Innstaller den så fungerer det problemfritt. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nei, du må laste ned siste directx9.Den siste jeg fant var fra aug 2008. Innstaller den så fungerer det problemfritt. Kan du gi meg link ? har ikke så mye peiling på dette... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Går betaen bra går nok retail bra. Forresten, Anki, fant ut det her; Får også "No free entities". Det kommer hvis jeg går i min egen gass. (Special grenade, Buten eller noe?) Prøvd du og se hva som skjer. Jeg fikk samme medlingen i sted og da var det ingen gass der. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Fikk d omsider til, men det lagger litt xD Går for Ps3 jeg Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kan noen hjelpe meg? Jeg får en slags feilmmelding hele tiden på betaen. Jeg har ingen bilder men det står noe som som dette: "Network service error" eller noe i den duren. Hva er feilen? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Mulig brannmuren eller antivirus programmer blokkerer spillet? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Når kommer spill ut egentlig? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Gleder meg til spillet kommer ut Spessielt Co-op Kommer til å runde spillet på co-op før Solo ;D Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hva syns folksa om Betaen egentlig ? Gav det mersmak : P ? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Spiller er nok ikke som jeg hadde håpet, men tror nok jeg kommer til å kjøpe det Enn med deg? Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Litt samme som Mr.Anki. Merker at som man kommer seg opp og får litt bedre våpen, blir det mye bedre, men det er vel ikke. Tja. Search And Destroy var en god opplevelse her da. Så. Kommer nok til å ende opp med å kjøpe det, men kanskje heller på konsoll enn PC? Vet ikke helt. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Synntes betaen var bra jeg .. Var en av flere ting som fikk meg til å Forhåndsbestille CoD:5 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg har gledet meg til Cod 5 i flere mnd. så dette spillet skal bli mitt! Men lagga litt på PC xD så tar det på PS3 Betaen syns jeg var kul, akkurat som å spille cod 4, bare i 2 verdenskrig. Men ser mest fram til SP Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har vært så mye dritt med min pc beta. Dette spillet kjøpes garantert til konsoll (ps3) Lenke til kommentar
Tackli Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Glad Treyarch er bak spakene igjen *mimrer tilbake til CoD:UO* CoD 5 blir helt sikkert knall, og håper på å få oppleve noe nærmere de første CoD spillene igjen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Denne betaen her var utrolig bra syns eg da. Man kunne levle seg langt opp, masse våpen og 3 ganske ulike baner, dog 1 haddde denne møkka glitchen som mange benyttet seg av Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg synes rundene er altfor kortte på mange servere. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Da ligger spillet på nettet btw, kommer sikkert endel mer info om singel player delen snart:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå