Gå til innhold

Call of duty 5 : World at War (WW2) - Diskutér!

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter du har drept 7 streak.. så får du "Call in the dogs" Da kommer det inn en haug med bikkjer i 60 sek som løper rundt og dreper fiendene dine.. og du får killsa :)

Jeg gleder meg veldig til dette spillet.. Spessielt til Co-op.. Det gleder jeg meg mest til :) gå rundt og Pwne med venner i campaign... :D Pwnaaage =D Tenkte å forhåndsbestille fra AbsoluttSpill.. :D Får med en ekstra Beta key og et digg våpen.. Gleder meg spessielt til Flammekasteren.. da de har lagt til sånn at vegetasjon og bygninger kan ta fyr ;D

Gleder meg. =D

Anbefaler å se denne vid'en som er et godt eksemplar av Co-op

http://www.youtube.com/watch?v=Fizs0ZP8DII

Endret av TehJøran
Lenke til kommentar

Takket være Mr.Anki så har jeg nå fått spilt litt på betaen. Og jeg må si at online delen minner mer om CoD4 en noen av de tidligere. De har plukket med seg de beste egenskapene videre.

Jeg ble sittende igjen med en følelse av at det var det samme spillet, bare med nye våpen og baner. (må si at jeg likte bane designene da) :)

Lenke til kommentar

Entities er vel modeller/ objekter i spillverdenen om ikke jeg tar helt feil. Med mindre de bruker entity i stedet for entry/ player, er det nok ikke det at serveren er full. Da heller i tilfelle at du brukte en reserved slot (som du sier når jeg ser over igjen) og at de ikke har lagt inn en ordentlig feilmelding for det.

Correct me. :)

Lenke til kommentar

Hei

Er litt usikker på om jeg skal kjøpe Cod WaW til Pc eller PS3..

Har ikke den aller beste PCen, men den klarer Cod 4 uten lagging.Vil Pcen min da klare 5ern uten lagging? Hvis Betan på PCen går knirkefritt, vil da også selve spillet gjøre det? Er systemkravene omtrent de samme på selve spillet sånn som på betaen?

Har XP btw

Endret av Spinexel
Lenke til kommentar

Har et problem med Betan på PC

Registrerte meg på callofduty.com/beta og fikk beta keyen. Så lasta jeg ned Betan og installerte med den keyen jeg fikk. Alt gikk greit og var som en vanlig installasjon.

Et Call of duty ® World at war Beta multiplayer ikon kom på skrivebordet og når jeg trykker på den kommer det følgende feilmelding: "CoDWaWbeta.exe - Finner ikke komponent "

også står det under: " Programmet kan ikke starte fordi d3dx9_37.dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å innstallere programmet på nytt."

Hva har jeg gjort galt, eller hva er galt :S ?

Endret av Spinexel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...