Lch Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 trur eg går for fUnk, mouse skatez og Intelli v 3.0 eg då *high five* Du vil nok ikke angre. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 trur eg går for fUnk, mouse skatez og Intelli v 3.0 eg då Har samme pakka, det er übergenialt!! Bare ikke kjøp Logitech Dual Optical aka. poteten Lenke til kommentar
xthal Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 bah! func1030 er humbug.. min er nesten helt sarva nu.. og har bare brukt den i noen få måneder.. gummimatten under er helt krøllete der jeg har handa og selve overflaten er slipt ned der jeg bruker musa mest (ja, jeg har mouse skates ) og forresten så vil jeg anbefale deg å teste begge musene før du kjøper en av de! edit: men det er fortsatt den glatteste musematta jeg har vert borti.. skulle bare ønske den holdt lengre Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Bah! Det er det rue (sp?) siden som er best. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 hmm.. han som jeg kjenner som har den matta har hatt den leeeeenge.. og ingen tegn til slitasje der enda.. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Min begynner å bli litt slitt Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 musematte til 19 spenn på computercity med stoffbelegg er det som rulez Mvh Tomzern Lenke til kommentar
xthal Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 hmm.. han som jeg kjenner som har den matta har hatt den leeeeenge.. og ingen tegn til slitasje der enda.. han som du kjenner har sikkert ikke brukt den så mye som meg heller da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå