Akise Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg skal kjøpe nytt tastatur og mus (logitech MX 500 Og Internett NavigatorSE sort) så lurte jeg om noen hadde noen efrariner/anbefalinger av musmatte? (spiller cs ) Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 fUnc surface 1030 musmatte som er å få hos microplex.. riktignok dyr ( 258 kr) men den er veldi bra Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Skriveunderlag. Høres teit ut men funker kjempe. Slikt man fikk(I alle fall jeg) når man starter på skolen. Min har verdeskart på seg, og en slik underflate at den aldri glipper. Desverre var min belagt med flast, så den funket ikke med min nye optiske mus, men finnes sikkert mange som ikke har det. Den ga god glid, glapp aldri og var kjempe svær i forhold til andre musematter. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Skrivepulten funkar fint for meg. Lenke til kommentar
førstegangsbygger Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 fUnc surface 1030 musmatte som er å få hos microplex.. riktignok dyr ( 258 kr) men den er veldi bra kjøp den, husk mouse skatez Lenke til kommentar
Akise Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Takker for alle svar. Funcen hadde eg tenkt å kjøpa fra før , ein annen i klanen min også. Har du den? i så fall, er den mye bedre enn standard musematte? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg sikler fælt over fUnc, noen som har den som kan overbevise meg?? Er det mest image, eller er det vel anvendte penger?? Gjør jo ikke noe om det bare er penger, folk svir jo av tusener i kabinett modding, så det er jo mulig å ta det under det budsjettet men.... Lenke til kommentar
Akise Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 er d nødvendig med skatez?, vurderte d men.. leste en test om noen så brukte vanlig teip istedenfor, overklokking.no trur eg. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 jeg har ikke fUnch .. men jeg kan love deg den er verdt penga ja.. har spillt en del med denna musematta hos en venn.. det er FORSKJELL på den å den standar evercom musematta mi ja så det blir nok ikke lenge før jeg skal ha meg sånn .. Lenke til kommentar
Akise Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Takker for svar, då går eg for den då.. Lenke til kommentar
førstegangsbygger Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 http://www.gamer.no/omtaler/func_1030/ http://www.gamer.no/omtaler/mousebungee_mouseskatez/ www.ocshoot.no brukte teip, men jeg vet ikke helt. Nei, jeg har ikke func selv, sitter med en sikkert 10 år gammel tøysak, får se om det blir noe på meg etter konfen, da skal jeg ta en tur på microplex. Lenke til kommentar
Akise Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Litt utenfor tema nå, men.. ser du har A7N8X Bushnell, tenkte å kjøpa d, 2x 256 coirsair og barton 2500+, en eg lure på om eg ska asus A7N eller ABIT NF7-s v1.2.. E du fornøyd med Asusen? Lenke til kommentar
Akise Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Er det noen som vet om ett bedre Soilltastatur til under 500,- enn Logitch Internett Navigater SE(Ikkje keytronic lifetimedesigner) Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 har ikke hatt noe som helst problemer med asus kortet mitt jeg.. ikke som hovedkortet står for vertfall.. det er ikke et dumt kjøp det nei Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 fUnc er helt klar best, iværtfall med intelli 3.0. Men med MX 500 synes jeg faktisk Ice Mat fungerer perfekt! men du MÅ ha mouse skatez, som du får kjøpt på microplex til 60,- . Men hvis du ikke har kjøpt mus vil jeg anbefale intelli 3.0 på det sterkeste! Hilsen en erfaren cs spiller 8) . Lenke til kommentar
Akise Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 men den e jo til og med billigare enn mx 500.. har du en test me dei to..? må vurdere vilken eg ska ha.. (har alltid vore logitech "fan" ) Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 men den e jo til og med billigare enn mx 500.. har du en test me dei to..? må vurdere vilken eg ska ha.. (har alltid vore logitech "fan" ) Jeg har testet begge 2 ja. Intelli 3.0 er deiligere å holde i og knappene er bedre å trykke på, de er også veldig godt plaser etter hånda hvis du ikke har en veldig liten hånd. Med fUnc 1030 og mouse skatez er det ikke no som slår denne musa! Ja, musa er heller ikke dyr, absolutt vært hver krone! Lenke til kommentar
Akise Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 trur eg går for fUnk, mouse skatez og Intelli v 3.0 eg då Lenke til kommentar
bono Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 gå på nkf.no, skriv et svar i gjesteboken der, oppgi navn og adresse, og voila! du har en flunkende ny, svart musematte i postkassa helt gratis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå