Gå til innhold

Behøver ny hending smarttelefon for e-post og browsing

Anbefalte innlegg

Jeg har nå fått et større behov for e-post på mobil, samt det å aksessere web-sider. Per i dag har jeg en Nokia N73, som begynner å bli litt sliten.

Ønsker kamera, men har ikke kvalitetskrav. Radio og andre multimediafeatures er ikke nødvendig. Super-3G og WiFi må være på plass, og GPS er ingen ulempe. Det jeg ønsker meg fulltastatur og større skjerm. E-post løsning blir nok Telenor sin "E-post bedrift" med Exchange.

Hvilke telefon bør jeg se nærmere på...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med fulltastatur og skjerm må vel det bli N95, men N82 er bra den også :)

N95 har vel ikke fulltastatur....?

Må ikke ha Nokia, dvs. kan gjerne tenke meg å prøve noe annet :) N73 har ikke imponert meg større, dårlig byggekvalitet og veldig u-tett mhp. gjennomtrenging av støv til display. Dårligste telefonen jeg har hatt mhp. slikt....

Windows Mobile som OS er også aktuellt.

Lenke til kommentar
Med fulltastatur og skjerm må vel det bli N95, men N82 er bra den også :)

N95 har vel ikke fulltastatur....?

Må ikke ha Nokia, dvs. kan gjerne tenke meg å prøve noe annet :) N73 har ikke imponert meg større, dårlig byggekvalitet og veldig u-tett mhp. gjennomtrenging av støv til display. Dårligste telefonen jeg har hatt mhp. slikt....

Windows Mobile som OS er også aktuellt.

Jeg har min N80 inn til rep. for andre gang, så det nærmer seg bytte av telefon. Ønsker også full tastatur

Så da er det vel Nokia E90 som er mest aktuell

Men HTC Touch Pro kommer kanskje iløpet av juli og ser veldig bra ut.

Ellers så er SE X1 på trappene, men den kommer gjerne ikke før november/desember

Jeg har ikke et stort ønske om trykkskjerm og har hatt en Communicator tidligere. Utifra tester av E90 tror jeg den vil fungere bra, selv om HTC og SE sine fulltastatur telefoner også ser bra ut. Hadde vært interessant å sett en test disse telefonene imellom når de kom på markedet.

Noen som har en sammenligning av spec. for disse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...