Vegard_Haug Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Dungeon Siege-designer Chris Taylor har planer om et tredje spill i actionrollespillserien. Les mer Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) JA! Googlet faktisk dungeon siege 3 for noen dager siden og fant 0 info om dette. For en fantastisk nyhet, selv om det kanskje blir rart uten grupper. *gleder seg* Endret 9. juni 2008 av Crispin Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) alltid spilt dem andre to som 1-man army uansett så... aldri likt spilla hvor en skal styre en gruppe på x antall personer. er vel derfor asiatiske konsollrollespill og forskjellig fra bioware aldri har virkelig fristet... Endret 9. juni 2008 av hobgoblin Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg husker det var helt greit med grupper i 2'ern. Bare legge en liten heal spell i autocast på en av de andre, la de henge etter og heale når det trengtes. Evt. også buffs av diverse kaliber. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det er jo mye mindre stress å springe rundt solo, men tingen med et party var at de forskjellige personene snakket i lag, noe jeg synes var meget moro. Og hver person hadde egne quest, følte de fikk litt personligthet og har spilt igjenom det flere ganger for å få med meg hva alle personene sier Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det var da en hyggelig nyhet. Finnes vel knapt nok noen bedre hangover-spill enn DS...og Heroes of Might&Magic da. Synes også det er greit at de skipper gruppe-delen. Ble alltid så slit med å skulle passe på at de nye gruppemedlemmene ikke døde hele tiden. De var alltid så utrolig mye dårligere enn main-characteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg