dannad Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Call of Duty 5 vil hete "Call of Duty: World at War" Call of Duty 5 has been confirmed as being called Call of Duty: World at War and is set in the Pacific theatre of WWII.“There will be co-op for the first time in a Call of Duty. Also there will be vehicles and squad-based elements to the multiplayer. Formats: PC, PS3, 360 and Wii. The Wii version is being worked on by a separate team within Treyarch. [The mag] reckons it’ll be a much closer comparison between the next-gen and Wii versions than any other Wii game on the market. "Call of Duty: World at War will utilise the Call of Duty 4 engine but the developer has also added various enhancments, such as the ability the burn down buildings and foliage. The game takes place primarily in the pacific, with the US forces fighting Imperial Japan. Frank Kearsy, military advisor and Gulf War Veteran, has made sure that the way the Japanse fight is both tenacious and shocking. You’ll also be fighting as the Russians, who are invading Germany. With the Nazi forces on the back foot they will start fighting even more ferociously in an attempt to defend their strongholds such as in Berlin. There is also a new party system that will allow the leader to issue commands to his troops in single player. Mutliplayer perks are also back, including some of the favorites from Call of Duty 4, but there will also be new ones that better suit the time period. The game also features new weapons for the series, such as the flamethrower, which according to OXM, can melt the skin off of your enemies and set ablaze grass and wooden buildings. You are also able to shoot throw materials depending on the strength of the material." The news comes from subs issues of UK mag gamesTM, which landed this morning. Som dere ser, vil spillet skje i 2. verdenskrig. LINK LINK 2 LINK 3 Ikke nok med at spillet vil være et WWII-spill, Infinity Ward (skaperne av Call of Duty 4) er ikke de som lager Call of Duty 5. Co-op og kjøretøyer! Men så er det Trenchyard som utvikler spillet... Hva mener dere? Vil dette bli bra? Endret 9. juni 2008 av dannad Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 At det skal være i 2. verdenskrig, og at det ikke er Infinity Ward som lager det har jo vært kjent ganske lenge, så er jo ikke noe ny info du kommer med. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er litt leit at ikke Infinity Ward skal fortsetter på suksessen de klarte å få fram med COD4 Det spillet skal jeg si dere folkens, ga meg så jævlig bra følelse gjennom hele opplevelsen at jeg begynte å grine når jeg gikk igjennom det ; D Nå spiller jeg både online og tar missions på nytt igjen. En annen ting, synes egentlig at det skulle ha blitt satt til et nytt moderne krigsspill. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) --- Endret 9. juni 2008 av dannad Lenke til kommentar
dannad Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) --- Endret 9. juni 2008 av dannad Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er litt leit at ikke Infinity Ward skal fortsetter på suksessen de klarte å få fram med COD4 Det spillet skal jeg si dere folkens, ga meg så jævlig bra følelse gjennom hele opplevelsen at jeg begynte å grine når jeg gikk igjennom det ; D Nå spiller jeg både online og tar missions på nytt igjen. En annen ting, synes egentlig at det skulle ha blitt satt til et nytt moderne krigsspill. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Dette kommer til å blowe noe sykt, jeg kan føle det på leveren. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Min interesse for dette spillet kan beskrives med et ord: GJESP! Seriøst, hvem er ikke drittlei WW2? Uansett hvor bra dette spillet blir (tviler på det blir noe særlig siden IW ikke er involvert) så skal jeg ikke kjøpe det, av nettopp denne grunn. Snakk om å ta et skritt bakover ... Endret 9. juni 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 det var inn med medal of honor, men de brukte opp der og de har ikke stoppa på sånn 8 år eller noe med de her spilla. de må gi seg snart. vietnam krigen eller korea krigen osv. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Å kan dem ikke drite i WWII nå. Det er så ufattelig kjipt og spille. Dem skulle heller ha forsatt slik som Call Of Duty 4. Moderne krig med fast action / våpen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 At scenarioet er plassert rundt stillehavet ser eg på som positivt. Men utover det skal dette spillet virkelig imponere for å få meg veldig intressert. Nei,plasser spillet rundt Vietnam eller Korea krigen etc. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Old newz, og denne tråden er stor nok nå til at den overtar. Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 jeg vill tippe at Infitiy ward kommer til og lage Cod6 tingen er jo at Call of duty er et så sterkt navn nå at de vill nok at små mange mulig spill vill bli laget de nærmeste årene derfor er det flere Dev som lager spill til serien. Treyarch laget jo Cod3 så blir det cod 4 infinity så treyarch igjen på 5 og infinity igjen på 6(6 vill nok være nåtid eller fremtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå