Gå til innhold

[AoC]Den store Patchnotes tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg får aldri penger nok ser det ut som, har rett i underkant av 2 gold nå [level 54]

På level 54, så kan du enkelt og greit grinde bosser i Sanctum. Hver gang du er der tjener du rundt 10 sølv.

Men hvordan får du bossene til å respawne med en gang?

Jo først går du bare igjennom Sanctum og dreper alle 4 bosser, og respawner i starten. Gå ut av sanctum, og inviter noen i guilden og gå inn på nytt. Med en gang du er inne sparker du bare ut gruppemedlemmet og sjefene er der på nytt.

Bruk 1 time på dette og du har 3 gull på kort tid. Da har du råd til både hestetrening samt hest. Jeg kjøpte meg en hest i går til 2 gull og ridetrening til 1 gull.

Dette går kjempefort :)

Lenke til kommentar
jeg får aldri penger nok ser det ut som, har rett i underkant av 2 gold nå [level 54]

På level 54, så kan du enkelt og greit grinde bosser i Sanctum. Hver gang du er der tjener du rundt 10 sølv.

Men hvordan får du bossene til å respawne med en gang?

Jo først går du bare igjennom Sanctum og dreper alle 4 bosser, og respawner i starten. Gå ut av sanctum, og inviter noen i guilden og gå inn på nytt. Med en gang du er inne sparker du bare ut gruppemedlemmet og sjefene er der på nytt.

Bruk 1 time på dette og du har 3 gull på kort tid. Da har du råd til både hestetrening samt hest. Jeg kjøpte meg en hest i går til 2 gull og ridetrening til 1 gull.

Dette går kjempefort :)

Grey Elites Er nok ikke så lett etter dagens patch.

Lenke til kommentar

Løser seg når du begynner å måtte grinde cannibal cave, får masse cash der inne.

ja det går greit der inne egentlig, men nå har jeg grinda der fra level 51, (nå er jeg 58)1 level i timen ca(pluss minus). men nå skal jeg finne andre plasser å farme.

tjente nesten 1g igår! men jeg har ikke funnet noen vendors i campene i nerheten av cannibal caves, og det er meget irriterende å må dra helt ned for å selge ting. Taper mye penger på det.

Endret av whipslash
Lenke til kommentar

Hei, jeg kjøpte spillet i går og har en patch på ca 700 mb som jeg nå ikke får lasta ned. Den andre på 100mb gikk glatt.

Bruker windows Vista ( i know shame on me :hm: )

Noen som vet hvor jeg kan laste den ned?

Edit: vær så snill trenger hjelp :cry:

Endret av Roab
Lenke til kommentar
Er det normalt at jeg skal måtte laste ned patch på 13gb (:O) ?

Kjøpte spillet i går, og må liksom sitte ett døgn for å få startet det opp.

du har flaks... jeg kjøpte det for 4 dager siden og jeg patcher fortsatt.... Trådløs nett ftw!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...