whipslash Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 leste det, men på tidligere filmer fra Age of Conan virket det som Rhino/Mammoth var raskere Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 bump med en liten oppdatering på udokumenterte endringer for 9 juni patchen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 denne burde bli Sticky, så slipper man og Bumpe hele tiden^^ for denne tråden er veldig kjekk og ha Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Nevermind.. Endret 12. juni 2008 av canavasman Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Nevermind.. way ahead ;p Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Nevermind.. way ahead ;p glemte at den var sticky, så kom ikke på at oppdateringer kom i første post. Likte spesielt det at hesten nå er like rask som sprinting Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 jeg får aldri penger nok ser det ut som, har rett i underkant av 2 gold nå [level 54] Lenke til kommentar
Walts Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 jeg får aldri penger nok ser det ut som, har rett i underkant av 2 gold nå [level 54] Løser seg når du begynner å måtte grinde cannibal cave, får masse cash der inne. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 jeg får aldri penger nok ser det ut som, har rett i underkant av 2 gold nå [level 54] På level 54, så kan du enkelt og greit grinde bosser i Sanctum. Hver gang du er der tjener du rundt 10 sølv. Men hvordan får du bossene til å respawne med en gang? Jo først går du bare igjennom Sanctum og dreper alle 4 bosser, og respawner i starten. Gå ut av sanctum, og inviter noen i guilden og gå inn på nytt. Med en gang du er inne sparker du bare ut gruppemedlemmet og sjefene er der på nytt. Bruk 1 time på dette og du har 3 gull på kort tid. Da har du råd til både hestetrening samt hest. Jeg kjøpte meg en hest i går til 2 gull og ridetrening til 1 gull. Dette går kjempefort Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 jeg får aldri penger nok ser det ut som, har rett i underkant av 2 gold nå [level 54] På level 54, så kan du enkelt og greit grinde bosser i Sanctum. Hver gang du er der tjener du rundt 10 sølv. Men hvordan får du bossene til å respawne med en gang? Jo først går du bare igjennom Sanctum og dreper alle 4 bosser, og respawner i starten. Gå ut av sanctum, og inviter noen i guilden og gå inn på nytt. Med en gang du er inne sparker du bare ut gruppemedlemmet og sjefene er der på nytt. Bruk 1 time på dette og du har 3 gull på kort tid. Da har du råd til både hestetrening samt hest. Jeg kjøpte meg en hest i går til 2 gull og ridetrening til 1 gull. Dette går kjempefort Grey Elites Er nok ikke så lett etter dagens patch. Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) jeg får aldri penger nok ser det ut som, har rett i underkant av 2 gold nå [level 54] Løser seg når du begynner å måtte grinde cannibal cave, får masse cash der inne. ja det går greit der inne egentlig, men nå har jeg grinda der fra level 51, (nå er jeg 58)1 level i timen ca(pluss minus). men nå skal jeg finne andre plasser å farme. tjente nesten 1g igår! men jeg har ikke funnet noen vendors i campene i nerheten av cannibal caves, og det er meget irriterende å må dra helt ned for å selge ting. Taper mye penger på det. Endret 13. juni 2008 av whipslash Lenke til kommentar
Roab Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Hei, jeg kjøpte spillet i går og har en patch på ca 700 mb som jeg nå ikke får lasta ned. Den andre på 100mb gikk glatt. Bruker windows Vista ( i know shame on me ) Noen som vet hvor jeg kan laste den ned? Edit: vær så snill trenger hjelp Endret 13. juni 2008 av Roab Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Er det normalt at jeg skal måtte laste ned patch på 13gb (:O) ? Kjøpte spillet i går, og må liksom sitte ett døgn for å få startet det opp. Lenke til kommentar
Roab Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Er det normalt at jeg skal måtte laste ned patch på 13gb (:O) ? Kjøpte spillet i går, og må liksom sitte ett døgn for å få startet det opp. du har flaks... jeg kjøpte det for 4 dager siden og jeg patcher fortsatt.... Trådløs nett ftw! Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Dagens patch er jeg utrolig fornøyd med. Her har de tatt hensyns til kjappere respawn og spawn av bosser. De har også lagt til at det droppes "epics" litt over alt, dette gjør jo grindingen en del morsommere. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Epic som dropper random burde være noe den NPCen kan bruke i såfall.. For dem har sagt at det ikke skal være world-drop epics. Lenke til kommentar
Roab Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 får bare komme med et lite hint. Til alle dere som bruker Trend Micro (antispy software) exit denne så får dere lasta ned for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå