Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

PLS - Dreiretningsvender, hjelp til ladderdiagram og tegning!

Anbefalte innlegg

Heisann, har Tverrfaglig eksamen i elektro El-energi, og har fått i oppgave å tegne pls skjema og skrive ladderdiagram for dreiretningsvender.

Håper noen kan hjelpe meg med dette a.s.a.p suger i PLS : /

Endret av samebob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann, har Tverrfaglig eksamen i elektro El-energi, og har fått i oppgave å tegne pls skjema og skrive ladderdiagram for dreiretningsvender.

Håper noen kan hjelpe meg med dette a.s.a.p suger i PLS : /

fikk du svar på dette da før eksamen var over? trur ikke det. det er juks og dette er enkle ting. klarer du nå å lage ladderdiagrammet over til RS-vippe til en dreieretningsvender eller som noen sier rotasjonsvender. har du ikke fått med deg hvordan en lager til disse skjemaene så har du ikke vert tilstede på skolen eller ikke orka å følge med. eventuelt spurt lærer om å forklarer det du ikke skjønner. dette klarte jeg og lage til på grunnkurs elektro 1 veke etter skolestart.

Lenke til kommentar
dette klarte jeg og lage til på grunnkurs elektro 1 veke etter skolestart.

Første uke jeg hadde på grunnkurs lærte vi ohms lov. Du må være jævla smart.

Nå skal det sies at denne styringen ikke er all verdens, men du får det til å virke som om PLS programmering er piece of cake, noe det hvertfall ikke er !

Personen spørr på en semi vennelig måte om noen kan hjelpe han med en problemstilling, og da får det heller gå på nevntes sannvittighet hvor riktig det blir å bruke dette på eventuel kommende eksamen.

Jeg skjønner godt denne personen. PLS i mitt syn er ett elsk hat emne og det fungerer som å lære å sykle. Det tar litt tid for å få ordentlig overblikk og vist du ikke har en forståelig lærer som kan forklare så skal det litt til for å bli god selvlært.

Endret av Vbrattla
Lenke til kommentar
klarte jeg og lage til på grunnkurs elektro 1 veke etter skolestart.

Har du venner? Sitter du inne alene året rundt?

Vis du skal kommentere sånt så sier det jo litt om holdningen din! Dårlig oppvekst kansje?

Sliter også med PLS, har eksamen på Fredag og gruer meg..

Skjønner hvordan du har det samebob. Besøk noen i klassen som kansje kan dette så samarbeider dere.

Bruk forberedelses dagene godt =)

Lenke til kommentar

det jeg var litt sur over er at det er en enkel ting og det står at han hadde eksamen når han skrev dette emnet. Jeg forstod ikke PLS med det første heller, men rotasjonsvender var den første oppgava vi fikk i automatisering.

men jeg er en person som liker og hjelpe. så kom med spørsmål. jeg fikk karakteren 5 på tverrfaglig eksamen på fredag som var. det var ingen 6 ere og bare 3 5 ere i klassen. vi fikk vite at skolen min hadde den mest praktiske eksamen i fylket! for denne nye ordningen så skal du ha tverrfaglig eksamen der du har en feilsøkingsdel, dokumentasjonsdel og en praktisk del.

det var sånn vi hadde det.

kom med spørsmål.

Lenke til kommentar
klarte meg fint på eksamen takk for hjelpa.

Bra du klarte deg.

Så flink du er sops! hadde du bare vært flinkere til å bruke den overlegne hjernen din til å poste noe konstruktivt..

Men den settningen kunne du spart deg for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...