Camzz Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Ser at Kodak kommer med et nytt kamera i April: LS633 m/2,2" OLED-skjerm. Prisen ser OK ut (ca 3900.-) og inneholder det jeg er på ute etter. ( Kodak EasyShare LS633 m/2,2" OLED-skjerm - 3.1 MP, 3x opt., 3,3ADZ, Video, 16MB ) Den eneste ulempen jeg ser er størrelsen, over 2 cm bredere enn Ixus V2/3 Kodak har vel tidligere fått litt kritikk for sine LCD skjermer (tester hos Akam), kan kanskje se ut som Kodak har noe på gang nå med den nye OLED skjermen? Hva mener dere, er dette kameraet noe å vente på? Arild Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Du kan ta en titt på vår test av LS443. Hvis LS663 har de samme problemene som dette ut over LCD-søkeren finnes det enda bedre kjøp der ute. MLW Lenke til kommentar
Camzz Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Vet du om LS663 er bygd på samme "lest" som LS443, dvs de samme funksjonene? Jeg har nå skrellet mine valg (tror jeg) ned til Ixus V3 / V2, Olympus Mju 300 digital eller Kodak LS633. Magefølesen sier nå Mju 300; kompakt, tåler fukt, bra test. Liten ulempe at det ikke har bra video-opptak mulighet. Her er nok Ixus V3 mye bedre. Er det noen andre +-3MP små (fysisk) kameraer jeg har oversett da? Så at Ixus V3 skulle ramle ca 500,- ned i pris pga ny V400. Har dette skjedd allerede? Ser WEB-prisen ligger på 3840,- i butikken så jeg de gikk for 5500,- Arild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå