Erlec Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei! Etter tre år av å unngå Pc markedet så vil jeg tilbake. Etter å ha sett flere nye og kule spill som har kommet og kommer til PC bestemte jeg å skaffe meg en ny en. Problemet er at siste PC kjøpte jeg i 2002 og er helt sporløst på markedet akkurat nå. Derfor trenger jeg hjelp på hvor, hvilken og hvordan jeg skal kjøpe min datamaskin. Jeg vil ikke montere selv fordi jeg gjetter at hvis jeg gjør det kommer jeg til ødelegge halvparten av delene og vil gjerne ha kundebekyttelse. Budskjettet mitt er på 13 000 kr og maks 15 000. Jeg trenger en helt ny data med mus, tastatur og skjerm. Jeg kommer til å bruke mesteparten av tiden på maskinen på spill og derfor trenger en veldig god en. Håper dere har noen gode råd og kan hjelpe meg å velge. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Hvis du ikke vil bygge selv hadde jeg gått for denne: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10278 Ferdig med vannavkjøling og enda økonomisk rom for en skikkelig god skjerm i ditt budsjett! Synes det er utrolig bra og nytenkendene at Komplett leverer en ferdig maskin med vannkjøling og 3 års garanti for pakken Endret 9. juni 2008 av trn100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå