int20h Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 VIAs partnersamarbeid med Nvidia kan gi bedre 3D-grafikk for mini-ITX. Les mer Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 spennande! kjem til å gi utslag på VIA sitt salg til HTPC markedet. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Vil dette bli noe alà Intel sine integrerte kort? eller blir dette Nvidia ytelse alà PCI-E kort? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg håper også det kommer et samarbeid mellom VIA og Nvidia og tror budsjettsegmentet er det smarteste stedet å begynne. HTPC er et aktuelt område. Budsjett-bærbare er et annet. Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg håper også det kommer et samarbeid mellom VIA og Nvidia og tror budsjettsegmentet er det smarteste stedet å begynne. HTPC er et aktuelt område. Budsjett-bærbare er et annet. HTPC er dominert av amd ganske mye nå. Men laptopper, COMMON slå ut intel der, for jeg haaater intel+intel+intel(chipset,cpu,igp) det funker ikke, la oss prøve ett spill, oj, enten bugs, kresjer, eller så hakker det for mye. men de kommer til å komme på laptop markedet (de har annonsert produkteR(VIA ONLY) ) Htpc komemr de til å komme til, ett marked der intel så og si ikke er idet heletatt, kansje pga IGP'ne suger ? Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Via og Nvidia har potensiale til å kunne komme med spennende pltformløsninger på linje med det amd og intel lager i dag. Med økt fokus på strømsparing har via absolutt mulighet til å konkurere og nvidia har også blitt mye bedre på dette punktet. Tror det hadde vært veldig bra for konkurasesituasjonen å i praksis fått 3 platformaktører inn i særlig det bærbare markedet. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Yay! Jeg har stor tro på at et samarbeid mellom nVIDIA og VIA kunne vise seg svært fruktbart. Både med brutal grafikkytelse på disse forskjellige ITX-plattformene, og i til "budsjett"-ytelse. Laptoper kunne fort også ha blitt svært interessante, særlig om VIA viser seg flinke til å legge ut åpen dokumentasjon og open source-drivere til produktene sine, slik de jo har sagt at de skal. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Spennende dette, men det blir likevell ikke HTPC. Jeg kan strekke meg til å utdype benevnelsen til Media-pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå