Gå til innhold

Får Nvidia-grafikk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg håper også det kommer et samarbeid mellom VIA og Nvidia og tror budsjettsegmentet er det smarteste stedet å begynne. HTPC er et aktuelt område. Budsjett-bærbare er et annet.

HTPC er dominert av amd ganske mye nå.

Men laptopper, COMMON slå ut intel der, for jeg haaater intel+intel+intel(chipset,cpu,igp) det funker ikke, la oss prøve ett spill, oj, enten bugs, kresjer, eller så hakker det for mye.

men de kommer til å komme på laptop markedet ;)(de har annonsert produkteR(VIA ONLY) )

Htpc komemr de til å komme til, ett marked der intel så og si ikke er idet heletatt, kansje pga IGP'ne suger ?

Lenke til kommentar

Via og Nvidia har potensiale til å kunne komme med spennende pltformløsninger på linje med det amd og intel lager i dag. Med økt fokus på strømsparing har via absolutt mulighet til å konkurere og nvidia har også blitt mye bedre på dette punktet.

Tror det hadde vært veldig bra for konkurasesituasjonen å i praksis fått 3 platformaktører inn i særlig det bærbare markedet.

Lenke til kommentar

Yay! Jeg har stor tro på at et samarbeid mellom nVIDIA og VIA kunne vise seg svært fruktbart. Både med brutal grafikkytelse på disse forskjellige ITX-plattformene, og i til "budsjett"-ytelse. Laptoper kunne fort også ha blitt svært interessante, særlig om VIA viser seg flinke til å legge ut åpen dokumentasjon og open source-drivere til produktene sine, slik de jo har sagt at de skal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...