Argon19 Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hei, noen som har/hatt problem med at lyden hakker når en kjører tung 3D grafikk. Jeg har det problemet med min GF2 GTS og SBLive!. Jeg har jo lagt inn de nyeste driverne. Lyden hakker for det. :-? Har og lagt inn de nyeste driverne til MSI KT4V hovedkorte.... Har mistanke til at DirectX 9 gjør sånn at det hakker mer nå Siden det er lagt av MS så går det jo seff ikke an og av installere det Lenke til kommentar
perry Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg har GeForce2 GTS og SB Live! og lyden min hakker bare jeg åpner et program :/ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg hadde det problemet med det forrige lydkortet mitt (Terratex Sixpack). Kjøpte nytt lydkort (Audigy2) og alt er bare vel. Det hjalp forresten litt å bytte til WinXP, men lyden hakka fremdeles litt når det ble skikkelig "tungt". Lenke til kommentar
Argon19 Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 hmm... Tror jeg kjøper meg nytt skjermkort, men det er jo litt rart. Vanlligvis er det jo bildet som skal hakke og ikke lyden. :-? jaja.. betalte ikke mere en 300 buks for GF2GTS e mitt (halt år siden) Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Audigy Player bruker bare halvparten så my CPU kraft på lyd i forhold til Live kortet. Audigy 2 bruker nok enda mindre CPU kraft. Det kan nok være lydkortet som er problemet. En kamerat hadde store problemer med sitt Live kort i forskjellige spill. (P42.0GHz Ti 4200 grafikk) Byttet til Audigy kort og nix more problems. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hadde det på Audigy men så bytta jeg over til HK lyd delen og da ble det borte, pluss at jeg fikk en PCI slot ledig og et lydkort til overs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå