brusher11 Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg fikk problemer med IGI 2 - Covert Ops, da jeg var kommet midtveis i spillet. Plutselig nektet det å lade. Jeg bestemte meg da for å avinstallere, og som sagt så gjort... Men når jeg prøver å installere på nytt, står det bare at det er installert en versjon allerede, og at denne må fjernes før jeg kan fortsette. Jeg har slettet (manuelt) alle filer jeg i ettertid har kommet over (kanskje ikke så lurt :oops: ), men det har ikke hjulpet. Har prøvd både "Legg til/fjern programmer" og "Norton Clean Swep", me neida Noen som kan hjelpe meg???? (Ergelig å ikke få fullføre, spillet var jo ikke gratis) Takker!! Lenke til kommentar
J_Irenicus Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Du må sannsynligvis inn i regsystemet for å slette noen filer.. For å komme dit kan du velge kjør fra startmenyen og skrive 'regedit'.. nøyaktig hvor igi2 reg fila ligger vet jeg ikke, men sjekk under: HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareCodemasters Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå