Jalla Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Anbefaler denne. Topp kvalitet og ca 5k inkl. frakt. Testvinner overalt. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Er vist liten forskjell på analog og dvi kobling i lave oppløsninger, men til 1280*1024 bør du kjøpe skjerm med dvi. Mer fremtidsrettet og bildet blir bedre+ at eneste du trenger å stille inn er lysstyrke og kanskje litt på fargene. Så forskjell på min eizo l365 med analog vs digital. På den jeg har nå samsung 191t har jeg ikke brukt annet en dvi kabel. angående det siste... har du hørt om keystone? trykk på en knapp så blir alt laget til =) (skjermstørrelse,contrast,lysstyrke,eventuell skriftbluring osv) fungerer utmerket på benq'en min Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Anbefaler denne.Topp kvalitet og ca 5k inkl. frakt. Testvinner overalt. Anbefaler hva da? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Retta opp posten med link . Tabblabbe, hehe :o Link Lenke til kommentar
perbl Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Denne er nå vel ikke noen testvinner. Sålangt jeg vet er dette ikke det samme panelet som sitter på Samsung 172T, som er testvinner mange steder. Du har heller ikke DVI-inngang, noe som er kjekt når man først investerer i en LCD-skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå