fredde Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 lyden av en datakassett fra VIC 20 el C64 på mor å fars stereoanlegg ??? ååå så mange av kassettene mine som havnet på feil sted på den tiden... Jeg tror deg ikke før du kan beskrive lyden, noe som er lett ??? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg har også hørt det. Låter akkurat som moderne musikk Lenke til kommentar
fredde Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg har. Fin fin lyd. blør ut av ørene enda jeg.... Tror du det er noen sjanse for at det er slik den nyeste techno/grunch musikken har oppstått ? Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 He he knall det. Høyres ut som den nye Big Brother songen (Kicking You Out) He he. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Ahhh det var tidene det .. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Første man til å legge ut en link til et lydklipp av dette fenomenet er KONGE.... Evig respekt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 /me vil høyre! noken som har mulighet, legg ut lydklipp så fort som f.... Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 jeg har ikke noe lydklipp. men jeg kan beskrive hvordan det er.. skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaiaiaiaiairrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaiaiaiaiiaiaoooooooii iiiiihaaaaaaaasksiskskskskkskskskskskskskjjjjjjjjjjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii gjentar du dette høyt i 15 minutter.. så har du loada giana sisters. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Har en kassett med P47 Thunderbolt, skal høre på den neste gang jeg kommer forbi en kassettspiller. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 jeg har ikke noe lydklipp. men jeg kan beskrive hvordan det er.. skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaiaiaiaiairrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ashhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaiaiaiaiiaiaoo oooooiiiiiiihaaaaaaaasksiskskskskkskskskskskskskjjjjjjjjjjiiiiiiii iiiiiiiiiiiiii gjentar du dette høyt i 15 minutter.. så har du loada giana sisters. Faktiskt den beste beskrivelsen til nå... Men tråden ble plutselig inni h....... brei...se om du kan få smelt inn noen returns i beskrivelsen din da... Lenke til kommentar
fredde Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 han hater enter!! Today`s statement Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 han hater enter!! Hvem? Sarumann? Lenke til kommentar
fredde Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Nei, Espen F Det var like før jeg måtte koble opp data`n på min 32" widescreen for å få med meg hva han skrev... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Syntes anslaget var bra, deretter hørtes det ut som om en tysk speedmetallband hadde en surrealistisk badtrip grunnet O.D. på LSD, Superskunk & Amfetamin, og at den som satt ved miksepulten totalt har fucka opp alt. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Ahhh det var tidene det .. ' som om du var med på det, da var du 3 år Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Ahhh det var tidene det .. ' som om du var med på det, da var du 3 år me too Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå