Ghaundan Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Likte det ikke, falt rett og slett ikke i smak. Ene grunnen var den sære barnestemmen til alle rådgiverne som gnaget mot hjernebarken min og irriterte meg noe voldsomt. Det andre var at enheter ofte nektet å aktivere, svært morsomt å ha 5 enheter på vent utenfor en også vil kun 1 av de lystre... Tror jeg holder meg til pc versjonene av Civ Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Simlish språket som snakkes er litt irriterene ja, men jeg tror man kan sku det av. Du trykker opp/ned på d-pad for å velge mellom enheter som står på samme firkant. Om noen enheter ikke lar seg aktivere selv om de har flere movement points igjen så må det vært en bug på din versjon. Som btw ville være veldig mystisk. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg trodde det var noe galt da mine units ikke ble aktivert.. men det var så enkelt som at jeg hadde bedt dem om å vente, og forsvare seg. Måtte aktivere manuelt med D-padden. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Utsatt til 26 juni nå. grrrr. vil ha dette spillet. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Pakken med spillet har torsdag ETA fra amazon. Bah, jeg hater å vente på at pakker skal komme frem. Endret 16. juni 2008 av Snerk Lenke til kommentar
PinkyDaSlayer Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Fikk spillet i dag. Liker spillet, men når man ender opp med mer enn 5-6 byer blir det veldig mye å holde styr på. Spillet var ganske akuratt det jeg forventet etter å ha spilt demoen. Endret 19. juni 2008 av PinkyDaSlayer Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Fikk også mitt i dag. Skal fullføre første igjennomspilling senere. Morro. Men warlord ble for enkelt, skal prøve king i neste runde. Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hva synes dere om spillet så langt? Har vel hatt det i noen dager nå. Jeg håper å få mitt i morra. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Går det an og sette at byane skal "manage" seg sjølv? Har 6-7 byar, og syns det blei alt for mykje micromanagment. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Kommer dette spillet på PC? Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Kommer dette spillet på PC? Nei. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 hmmm... Da får jeg kanskje overtalt Fatter'n til å kjøpe 360 Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Går det an og sette at byane skal "manage" seg sjølv? Har 6-7 byar, og syns det blei alt for mykje micromanagment. Hvordan firkanter/tiles byene skal jobbe med og hvor mange laborers byen skal ha kan du ha på autopilot. Men hva byen skal bygge må du jo kontrollere selv. Ellers ville det jo nesten ikke blitt noe igjen å gjøre bortsett fra å krige. ketilkn: Veldig morro dette. Jeg elsker civ4 men er litt lei av det så dette passet perfekt. Eneste minuset er at jeg synes de har forenklet diplomatiet, forhandlingen og fobindelser med andre civ-er litt for mye. Lenke til kommentar
Lincoln Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Dette skal jeg ha. Ble veldig begreistret over demoen. For noen dager siden fant jeg ut at spillet "kom" 13.06 og bare "Hva? Så kult! Da stikker jeg og kjøper det i dag!" Men så ble jeg skuffet. Ja, ja, på fredag blir det morro! Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Da var det endelig lansert i Norge. Har 2 gjennomspillinger bak meg nå. Som tidligere nevnt her er noen av forenklingene gjort litt for mye, men alt i alt et greit spill. Noen som vil spille det online? Kan spille både Head to Head, eller at vi er på lag mot AI. Legg til ToMcLaNcY84 og send en invite hvis du ser meg online. Er ikke på 24/7 men Lenke til kommentar
Amored Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Da var det endelig lansert i Norge. Har 2 gjennomspillinger bak meg nå. Som tidligere nevnt her er noen av forenklingene gjort litt for mye, men alt i alt et greit spill. Noen som vil spille det online? Kan spille både Head to Head, eller at vi er på lag mot AI. Legg til ToMcLaNcY84 og send en invite hvis du ser meg online. Er ikke på 24/7 men Lanseres i morgen, men... Blir med på litt online jeg, når jeg får det i posten. Regner med at det dukker opp i morgen. Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Da var det endelig lansert i Norge. Har 2 gjennomspillinger bak meg nå. Som tidligere nevnt her er noen av forenklingene gjort litt for mye, men alt i alt et greit spill. Noen som vil spille det online? Kan spille både Head to Head, eller at vi er på lag mot AI. Legg til ToMcLaNcY84 og send en invite hvis du ser meg online. Er ikke på 24/7 men Lanseres i morgen, men... Blir med på litt online jeg, når jeg får det i posten. Regner med at det dukker opp i morgen. Ah okey, da får jeg takke absoluttspill.no for nok en gang rask sending av forhåndsbestilling Lenke til kommentar
Amored Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ah okey, da får jeg takke absoluttspill.no for nok en gang rask sending av forhåndsbestilling Jeg bestilte et spill fra Gamezone.no i går. Det lå i postkassa i dag Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Brukte fire timer på et spill i går... og med de lange avbrekkene mellom hver runde, så tar multiplayer enda mer tid? Tror multiplayer blir konge, men får nok mange tilfeller hvor folk quitter. Lenke til kommentar
Sideri Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Tjoho, har spilt gjennom demoen vertfall 4 ganger nå Vurderer sterkt å ta meg en tur på Elkjøp å kjøpe det Synes kontrollene var kjempelette og ganske geniale faktisk i forhold til Pc. Anbefales sterkt egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå