EinarEriksen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 I900 Omnia er selskapets mest avanserte telefon noensinne. Les mer Lenke til kommentar
Thel Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Den der VIL jeg ha! Så utrolig lekkert design! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Sterke saker, pen var den også Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 dette er vel den eneste "iphone-killeren" til nå jeg virkelig vil ha som erstatter til iphone Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Litt synd den ikke heter Omena (finsk for Apple/eple). Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Den nye telefonen ser ut til å være laget for å konkurrere mot telefoner som HTC Touch Diamond og Apples velkjente IphoneHvorfor er ikke SEs Xperia med på denne listen over supertelefoner? Spennende at Samsung velger 3.2" WQVGA mot Diamonds 2.8" VGA og Xperias 3" WVGA. Det er ingen tvil om at Diamond og Xperia vil vinner på skarphet, men i900 kan gjøre det sterkt på batteritid og det er noe mange ser på. Lenke til kommentar
nesJe-_- Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Og jeg som nå hadde bestemt meg for å kjøpe Touch Diamond, så dukker denne opp Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvordan er videofilmingen tro? Bruker faktisk den en del på min n82 i dag. Er den bra så er den faktisk et alternativ Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Den nye telefonen ser ut til å være laget for å konkurrere mot telefoner som HTC Touch Diamond og Apples velkjente IphoneHvorfor er ikke SEs Xperia med på denne listen over supertelefoner? Spennende at Samsung velger 3.2" WQVGA mot Diamonds 2.8" VGA og Xperias 3" WVGA. Det er ingen tvil om at Diamond og Xperia vil vinner på skarphet, men i900 kan gjøre det sterkt på batteritid og det er noe mange ser på. Strålende, da slipper jeg kanskje å kjøpe iPhone for denne var virkelig lekker. Ser på VG at de skriver den ikke kommer før i november og da er jeg jo like langt, men stemmer juli er de sikret et salg. Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Den nye telefonen ser ut til å være laget for å konkurrere mot telefoner som HTC Touch Diamond og Apples velkjente IphoneHvorfor er ikke SEs Xperia med på denne listen over supertelefoner? Spennende at Samsung velger 3.2" WQVGA mot Diamonds 2.8" VGA og Xperias 3" WVGA. Det er ingen tvil om at Diamond og Xperia vil vinner på skarphet, men i900 kan gjøre det sterkt på batteritid og det er noe mange ser på. Strålende, da slipper jeg kanskje å kjøpe iPhone for denne var virkelig lekker. Ser på VG at de skriver den ikke kommer før i november og da er jeg jo like langt, men stemmer juli er de sikret et salg. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Vekten skal være 122 gram. Kilde Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Den så nydelig ut! Håper skjermen blir klar, selv om oppløsningen var litt liten. Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nydelig Samsung! Kanskje dette blir mobilen som erstatter min "nye" Nokia 1200. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Steike dette så bra ut! Fikk "plutselig" lyst på denne nå! Jeg fant flere bilder av den. De kan dere se her. Edit: Fant ut hvilken prosessor som sitter i den. Det er intet mindre enn en Marvell PXA312 624 MHz prosessor. Når det gjelder RAM, så ligger denne på 128MB, og ROM'en på 256MB. Endret 9. juni 2008 av Steffen_moss Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Steike dette så bra ut! Fikk "plutselig" lyst på denne nå! Jeg fant flere bilder av den. De kan dere se her. Edit: Fant ut hvilken prosessor som sitter i den. Det er intet mindre enn en Marvell PXA312 624 MHz prosessor. Når det gjelder RAM, så ligger denne på 128MB, og ROM'en på 256MB. Processoren er jo herlig! MEN, RAM'n er alt for lite for fremtidens applikajsoner. Og oppløsningen er ALT for liten til en så stor skjerm. Synd, fordi denne hadde det meste av kvalifikiasjonene jeg stiller til en "drømme" telefon Endret 9. juni 2008 av Abba91 Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 128MB RAM? Der var den telefonen plutselig helt uinteressant. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 heh, lurer mer og mer på om jeg bare skal finne meg en hyggelig featurephone og bruke N800-en til alt annet Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ingen dum idé. Pga studentøkonomi ble det en E51 (<-- en kongetelefon uten underholdning), men en C702 + N810 hadde vært sweet. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 For å ta det der med ram. Jeg hadde en htc touch før, den første utgaven. Den hadde jo kun 64 MB ram. Det var et problem i begynnelsen. Men med litt firmware flash og tweaks så holdt det faktisk i massevis, det tok dagesvis før jeg var nede på et par MB, også kjørte jeg bare en liten fix som frigjorde minne som ikke var i bruk, så funka det fint. At det altså skal være et problem med det dobbelte har jeg litt vanskelig for å tro... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg