SaJo Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei! hvordan kan jeg finne ut hvilket selskap det enkelte nummeret er tilknyttet? Jeg har Chess idag, og ringeprisene avhenger av hvilken operatør/hvilket selskap jeg ringer til. Er det en enkel (og gratis) måte å finne ut av dette på? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Du kan sjekke her hos iplink.no. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Du kan benytte deg av operatørsjekken hos iplink.no. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Dette står forklart øverst i ofte stilte spørsmål tråden. Lenke til kommentar
Roab Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 http://www.iplink.no/cgi-bin/mypages.cgi?action=opsearch Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Takker for mange og raske svar Innser at jeg burde søkt litt mer først - jeg søkte tydeligvis ikke godt nok, og kom ikke på å sjekke OSS'ene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå