AlexGM Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Heisann jeg kom opp i Nyere historie i muntlig. Jeg har fått oppgave å lage en problemstilling om konflikt og sammarbeid etter andre verdenskrig 1945-1991. Jeg tenker da å ta for meg den kalde krigen. Men tingen er jeg sliter litt med å finne på en problemstilling. Noen som har noen tips? Setter stor pris på hjelpen Lenke til kommentar
Monji Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Heisann jeg kom opp i Nyere historie i muntlig. Jeg har fått oppgave å lage en problemstilling om konflikt og sammarbeid etter andre verdenskrig 1945-1991. Jeg tenker da å ta for meg den kalde krigen. Men tingen er jeg sliter litt med å finne på en problemstilling. Noen som har noen tips? Setter stor pris på hjelpen Dette kan vell være en problemstilling: "Hvordan oppstod konflikten mellom USA og Sovjetunionen, og hvordan påvirket denne konflikten (den kalde krigen) resten av verden?" Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Takk for svar Ja har tenkt litt på den selv, men akkurat nå har jeg den som en backup. Håper å finne på en litt mer "challenging" en om du skjønner. Men takk for forslaget Lenke til kommentar
ultimate-spear Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Heisann jeg kom opp i Nyere historie i muntlig. Jeg har fått oppgave å lage en problemstilling om konflikt og sammarbeid etter andre verdenskrig 1945-1991. Jeg tenker da å ta for meg den kalde krigen. Men tingen er jeg sliter litt med å finne på en problemstilling. Noen som har noen tips? Setter stor pris på hjelpen sliter med det samme........................ Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Hehe det skal ikke være lett... Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er jo det beste temaet ever. "Hva skapte konflikt, og hva skapte tøvær?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå