nullet6 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Godagen! Har innstallert diablo II på nytt og mener jeg fiksa meg oppløsning på over 800x600 forrige gang jeg hadde det innstallert (lenge sia).. har ikke finni ut hvordan jeg gjorde det.. noen som vet?? PS: fins det en måte å fjerne intro filmene? veldig irriterende at de starter, sitter på laptop.. Endret 9. juni 2008 av nullet6 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Du kan ikke få høyere oppløsning enn 800x600, men du kan spille i "windowed mode" slik at det virker som om du har høy oppløsning... Lenke til kommentar
nullet6 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Sikker på at det ikke går ann å fikse på noen filer eller noe? og hva med introfilmene? går det an å deaktivere dem? Lenke til kommentar
breial Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Sikker på at det ikke går ann å fikse på noen filer eller noe? og hva med introfilmene? går det an å deaktivere dem? installer "multiplayer" fra disken, da slipper du å se filmene. Alle LOD veteraner vet dette! Lenke til kommentar
nullet6 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 fikk dem vekk ved å tweake noe ATI greier... jeg spiller kun singleplayer på denne pcen, siden det er skolepcen som jeg bruker til å spille litt på når jeg ikke har noe å jobbe med i studietimene... all form for spilling på nettet er blokka, untatt TM av en eller annen grunn Lenke til kommentar
breial Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 du kan fortsatt innstallere "multiplayer", det vil si at den ikke tar med filmene i spillet... men flott at du fant ut en annen vei. Lenke til kommentar
nullet6 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 noen som vet noe om oppløsning??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå