Delvis Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Hotmail har funka for meg i alle år. Hotmail kutter nå muligheten får å laste eposten i epostprogrammer. Du blir tvunget til å bruke webmailen etter som jeg har hørt. Den kan legges inn i Thunderbird, ved å innstaller "webmail". Men er ikke så fornøyd med det, problemer rett som det er. Når noen snakket om "microsoft live" her til å begynne med, trodde jeg det var noe eget .. men det er Hotmail man mener der, ikke sant? Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Windows Live Hotmail er tilpasset Windows Live konseptet. Markedsføres som "Nye Hotmail." Ved registrering på Windows Live for du en e-post lik [email protected] eller [email protected] Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Windows Live Hotmail er tilpasset Windows Live konseptet. Markedsføres som "Nye Hotmail." Ved registrering på Windows Live for du en e-post lik [email protected] eller [email protected] Ok. men kan den brukes i epost klienter, eller fungerer alt sånn sett på samme måte som med hotmail? Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Live.no går ikke ann og legge inn i en klient. Uten om at du bruker den versjonen som koster penger. Men jeg skjønner ikke hvorfor du vil bruke en epost klient. ? for krasjer pcen. mister du mailene du har mottatt i klienten. formaterer du mister du mailene du har mottatt i klienten. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Live.no går ikke ann og legge inn i en klient. Uten om at du bruker den versjonen som koster penger. Men jeg skjønner ikke hvorfor du vil bruke en epost klient. ? for krasjer pcen. mister du mailene du har mottatt i klienten. formaterer du mister du mailene du har mottatt i klienten. Hehe.. Lagrer alltid mailer som trengs tas vare på - i en egen mappe på HDen. Det er jo egentlig ikke mange da. Vil si det er langt mer slitsomt om man skal bruke webmail for å sjekke hver konto, kunne jeg ikke tenkt meg.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Live.no går ikke ann og legge inn i en klient. Uten om at du bruker den versjonen som koster penger. Men jeg skjønner ikke hvorfor du vil bruke en epost klient. ? for krasjer pcen. mister du mailene du har mottatt i klienten. formaterer du mister du mailene du har mottatt i klienten. Det er bare å sette opp klienten til å ikke slette e-postene fra serveren, samt huske å ta backup. Med Gmail har man til og med tilgang til IMAP. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hvis du skal ha en skikkelig epost ville jeg holdt meg unna Hotmail, jeg mottar ekstremt mye drit der (SPAM). Vil absolutt anbefale Gmail som nevnt over, har det selv og er veldig fornøyd. Ellers er Zenbe.com en kommende tjeneste som kommer til å bli veldig bra, den anbefales også. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Gmail knuser hotmail, hotmail har denna stygge reklmen, Har brukt engen mail server i 1.5 år men plutselig så går tiden din på webhotelet ut og eieren blir UMULIG å få taki, så jeg ville nok brukt en av bisse mail'ene. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Jeg har ingenting å utsette på Gmail. Man har all epost tilgjengelig på nett, mulighet til å få eposten i f.eks Outlook (med skyggekopi på nett), og enkel HTML-versjon for eldre/inkompatible nettlesere eller når man har lite båndbredde tilgjengelig. Spamfiltret i Gmail er også genialt. Når flere brukere markerer en epost som spam vil beskjeden flyttes til spam-mappa hos alle kontoene som har mottatt denne beskjeden. Siden det er veldig mange som bruker Gmail er det særdeles sjeldent jeg faktisk mottar spam i innboksen og må markere spam. Endret 26. juni 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå