ShadowViper Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ei jente spurte meg om ang gutter og spilling? Før jeg fikk svart sa hun at vi var noen late drittsekker? :S Hva ville dere svart? :S Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hva er det med SMINKING og jenter? Dra alle over en kam sier jeg! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Når de ikke gir oss sex må vi gå over til spilling som trøst. Lenke til kommentar
ShadowViper Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Hva er det med SMINKING og jenter? Dra alle over en kam sier jeg! Spurte henne idag om det men hun bare gikk x D Når de ikke gir oss sex må vi gå over til spilling som trøst. Der har du det Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Hvor gammel er hun jenta? La meg gjette. Hun er 14 år, bleika hår, kjæresten kjører drit kul bil og er ihvertfall 19 år gammel og hun drikker hver helg, for det er jo bare sååå kult? Høres litt slikt ut. Spiller relativt mye selv. Kan ligge fra 10-30 timer i uken. Det er jo en hobby. Akkurat som alt annet som gjøres på fritiden. Har egentlig problemer med å forstå problemstillingen hennes, men så er hun sikkert ikke skarpeste kniven i skuffen. Kjæresten min spiller også en del selv. Kjøpte Wii til henne til jul. Har virkelig problemer med å se problemstillingen til hun frøkna di. Er det fordommer eller hva? Endret 9. juni 2008 av AyeGee Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 å like å spille er vel ikke kjønnsbetinga? eksen min HATA å spille da bortsett fra sims. men jeg har kompiser som ikke klarer å sitte 5 min med et spill heller Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 å like å spille er vel ikke kjønnsbetinga? eksen min HATA å spille da bortsett fra sims. men jeg har kompiser som ikke klarer å sitte 5 min med et spill heller Det er vel en liten trend at det er en del flere gutter som spiller mye enn det er jenter. men er jo selvfølgelig noen jenter som spiller også. kjæresten min spiller pixeljunk monsters, guitar hero og mario kart. så fornøyd med det hehe. Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kjøp en nintendo ds til henne! Den kan se ut som et sminkespeil, så har hun et alibi. DS'n har også fantastiske mengder gode casual spill som alle liker. Fikk hekta dama på mario kart, meteos og elite beat agents. Folk flest ser mer på TV enn vi spiller, så jeg ser egentlig ikke helt problemet. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Jeg ville spurt hva det er med jenter og knøttsmå vesker, chihauhaer, sytegutter på VG-lista og disse digre solbrillene. Og sminking, da. Endret 9. juni 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
notorled Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Takk gud for at de sminker seg. Hvis ikke ville selvtilliten min sikkert hatt en stor knekk etter div. helger. Og spør hva som er greia med "Ungkaren". Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ja, er drittsekk fordi jeg spiller Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Høres nok ut som hun er sjalu på oss gutter med at vi kan spille videospill uten å bli tatt som freaks. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Høres nok ut som hun er sjalu på oss gutter med at vi kan spille videospill uten å bli tatt som freaks. Oi-oi-oi!!! Fanget mellom tomboy og Paris Hilton-kopi, tough choice... Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Folk bruker pc/konsoll spilling til mye rart. F.eks har jeg en Xbox og en 360 som jeg sikkert har spillt 100 timer på tilsammen. Men hos en kompis så har jeg sikkert spillt 2-3000 timer totalt(uten å overdrive). Så det er som å se på tv. Noen spiller og ser ikke på tv. Noen bruker det som å "koble av" med full konsentrasjon. Noen har ikke noe bedre å gjøre på. Noen elsker det over alt på jord. Noen synes det bare er artig. Noen koser seg litt med spill i ny og ne. Andre bruker det i sosiale sammenhenger. Med inntoget at Wii, Xbox360 og PS3 i veldige mange "nye" hjem der det ikke har vært konsoller før har spilling blitt veldig mainstream. Jeg ser på det som å se på tv. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Og spør hva som er greia med "Ungkaren". Ungkaren Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ei jente spurte meg om ang gutter og spilling?Før jeg fikk svart sa hun at vi var noen late drittsekker? :S Hva ville dere svart? :S Vill svart at Spilling er bare et annet form for underholdning. Ikke noe mer. Den er slett ikke begrenset til gutter. Du kan også legge til for henne at dersom hun hadde satt seg inn på spill så ville hun fått kanon mye oppmerksomhet...noe jenter "krever" etter mer enn sex. Så mulig hun begynner å spille da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå