Gå til innhold

Ditt første innlegg på forumet..


Snerk

Anbefalte innlegg

Som 1G FSB

 

Lagt inn på: 15/12-2003 : 04:04

ulvehund84"hotmail.comkan noen hjelpe meg.jeg har Gainward GeForce FX 5200 128MB ddr AGP PRO/660TV-OUT Retailog driveren min er 02.05.2003 (Dato) 4.4.0.3.Driverversjonjeg vil oppdatere driveren men når jeg laster ned driver og installerer den blir det mye kluss.masse feilmeldinger inne på egenskaper for skjermkortet..Hvordan skal det gjøres ?Battlefield 1942 Kan jeg ikke ha mer enn ca 800x600 oppløsning. over det blir det bare hakk og tullCore Clock Setting 250MHz overklokker til 275MHz nåM...

 

Som FlexGym

Jeg hadde 40-60 i ping men mitt 700/128 adsl

nå har jeg kabel 1mb/128mb og har 600-1200 i ping

kan ikke spille online sånn.

 

hvil det hjelpe å oppgradere linja til 1mb/256?

 

This post has been edited by FlexGym: 25/06-2004 : 20:42

 

Som War

Lagt inn på: 07/12-2004 : 21:15

Club3D Radeon 9800 LE (128-bit)eller radeon 9600XT er vel de kortene som ligger rundt tusen kr klassen.Siden du skal spille og ikke er klar for å gå over til 4000kr klassen enda,ville jeg ha annbefalt deg å kjøpe ett radeon 9800pro (256bit)til 1600/1700 kr 1700 inkl frakt tipper jeg Radeon 9800ProMen da må du spare litt til, kanskje du får litt penger til jul Ellers fungerer ett radeon 9600xt kort,om du har på middels grafikk ...

 

Hborfor jeg har / hadde 3 er pga noen var ute etter å ødelegge for meg etter at jeg rettet på noe de hadde skrevet på treningsforumet.

 

Hva er den første posten på forumet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt første :blush:

 

 

Hei folkens, min første post på detta forumet.

Jeg har da altså veldig lyst til å oppgradere min pc... men har dessverre et veldig begrenset budsjett, men det har seg sånn at hvis jeg bare bestemmer meg for noe, så pleier det og ende bra :blush::innocent:

 

Jeg har nå:

-Intel Celeron Pentium 4 Prosessor, 2.53

-MSI 915 NEO-F Mainboard

-Kingston ValueR DDR-DIMM 1024MB RAM

-PowerColor Radeon X800GT 256Mb

-(Kabinett) APLUS Case Qubic, Midi Tower

-350 w strømforsyning

- Samsung SpinPoint 200BG Harddisk SATA2.

 

Men jeg vil gjerne kjøpe:

-Gainward GeForce 7800GT 256MB !ELLER! Sapphire Radeon X1900XTX 512MB (kommer ann på hvor mye penger jeg har når jeg kjøper) :thumbup::w00t:

-Mer RAM

- Og en liten fin flott harddisk :p

 

 

Mitt spørsmål er da hvordan passer det jeg kjøper til mitt gamle hovedkort og prosessor og blablabla, etter som jeg ikke kan noe sælig om det så spør jeg heller her før jeg driter meg ut.

 

Og det hadde vært kjempe fint om noen hadde funnet noen sider som selger billig, slik at det ikke trenger å koste mere enn strengt tatt nødvendig!

 

Tusen hjertelig for all hjelp. :D

 

Lenke til kommentar
Håper dette er rette stedet i forumet for dette spørsmålet.

 

Jeg er på utkikk etter en norsk leverandør som kan levere skrivebeskyttet ekstern IDE bay som kobles til via FireWire, tilsvarende de som kan kjøpes fra LC Technology (http://www.lc-tech.com/bays.htm).

 

Jeg har allerede 2 stk av disse, men siden behovet for flere er uforutsigbart, hadde det vært greit å vite om det finnes forhandlere av slik hardware i Norge.

 

Takker for eventuelle svar.

Jeg fikk aldri svar på denne tråden, og etter nærmere 6 år er vel ikke behovet det største lenger heller:P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det første innlegget mitt. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9225257

 

Helst så burde du nå egentlig bruke alle andre enn Elkjøp og Expert til å kjøpe Pc spør du meg..

Men siden ingen har spurt meg, så kan jeg som nevnt ovenfor her anbefale http://komplett.no og samtidig legge til http://netshop.no som de bedre alternativer til Elkjøp ;)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...