Gå til innhold

Gamer-PC under 9k, siste skjekk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tenk in i framtiden gå for Q6600. E8400 er ikke å anbefale. og bruk heller gigabytes 9800gtx kort ikke XFXs. om du er ute etter RÅ ytelse ville jeg anbefale og sette in liten og stillegående 150GB HDD, for å lagre spill og program filer på osv. Og heller kjøpe en sestern HDD for filmer, musikk o.l. ellers ser det kult ut! lykke til

Endret av zaler
Lenke til kommentar

Hvordan begrunner du at han burde gå for Q6600 over E8400?

Hva er forskjellen på Gigabytes 9800GTX og XFX 9800GTX, bortsett fra et klistremerke og kanskje noen mhz klokk.

Egen OS disk kan være smart, men det er da ganske enkelt å lage en partisjon for os og spill og bruke resten av harddisken til lagring.

Lenke til kommentar

når det kommer til prossesor har jeg igrund bre sett og hørt endel dårlige tilbakemeldinger, har også meningen til ett par data ingeniører i ryggen, i og med at jeg tenkte på og bruke e8400 tidligere. quad core vil også vare lenger enn dual core. XFX vs Gigabyte er gigabyte mer stabil pr. idag. og å ha spill filmer musikk, programm filer på samme disk effektivites dreper.

:p og sånn er det med den saken :p

Endret av zaler
Lenke til kommentar

My advice: Vent så får du GTX280 eller GTX260 noe som er bra og ha vist du tenker på fremtidig hardware...

EDIT: Stabil? Det er nesten ingen forskjell på korta..Bare klistremerket som pastafarian sa... Visst du tror det er forkjell på stabiliteten så tror jeg du tar temmelig feil..

Endret av 93Matt93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...