Fenrisulvr Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Har dette oppsettet En siste skjekk før jeg kjøper. Passer alt sammen? Skal overklokke grafikkort og prosessor, funker oppsettet bra med det? Har skjerm, mus, tastatur og DVD-brenner fra før. Noe annet utstyr jeg kan ha glemt til PCen? Takker på forhånd for alle svar. Endret 9. juni 2008 av gravstorm Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 ja, dette skal passe så langt jeg ser ved en rask oversikt. Du ser ut til å ha fått med deg alle kjernedelene som du trenger også, så jeg kan ikke se noe åpenbart som mangler. Ser ut til å være et godt oppsett. -Stigma Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ser meget bra ut! Eneste som muligens kan begrense deg OC messig er minnet. Men du er i alle fall garantert at brikkene følger til 3,6GHz. Om en ser på erfaringene burde det være rom for mer. Lenke til kommentar
Fenrisulvr Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Takk for alle svar. Endret 9. juni 2008 av gravstorm Lenke til kommentar
Anech Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Så bra ut det jah=) Kunne ønske jeg også hadde 9k til å oppgradere/kjøpe ny pc... Og les gjennom innleggene før du svarer... Du skal ikke kommentere moderators innspill Lenke til kommentar
sureup Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 han må vel ikke klokke minne samtidig som han klokker CPU? Ihvertfall med mitt 680i så kan jeg i bios velge unlinked og dermed ikke klokke minnet når jeg klokker cpuen, så går det ann med det hovedkortet han har valgt? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Laveste divider på Intel brikkesett er 1:1. Kan mao ikke kjøre minne lavere enn bus. Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 En CD/DVD-rom er vel lurt å ha, eller...? resten så bra ut:) Lenke til kommentar
zaler Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) tenk in i framtiden gå for Q6600. E8400 er ikke å anbefale. og bruk heller gigabytes 9800gtx kort ikke XFXs. om du er ute etter RÅ ytelse ville jeg anbefale og sette in liten og stillegående 150GB HDD, for å lagre spill og program filer på osv. Og heller kjøpe en sestern HDD for filmer, musikk o.l. ellers ser det kult ut! lykke til Endret 9. juni 2008 av zaler Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvordan begrunner du at han burde gå for Q6600 over E8400? Hva er forskjellen på Gigabytes 9800GTX og XFX 9800GTX, bortsett fra et klistremerke og kanskje noen mhz klokk. Egen OS disk kan være smart, men det er da ganske enkelt å lage en partisjon for os og spill og bruke resten av harddisken til lagring. Lenke til kommentar
zaler Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) når det kommer til prossesor har jeg igrund bre sett og hørt endel dårlige tilbakemeldinger, har også meningen til ett par data ingeniører i ryggen, i og med at jeg tenkte på og bruke e8400 tidligere. quad core vil også vare lenger enn dual core. XFX vs Gigabyte er gigabyte mer stabil pr. idag. og å ha spill filmer musikk, programm filer på samme disk effektivites dreper. og sånn er det med den saken Endret 9. juni 2008 av zaler Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) My advice: Vent så får du GTX280 eller GTX260 noe som er bra og ha vist du tenker på fremtidig hardware... EDIT: Stabil? Det er nesten ingen forskjell på korta..Bare klistremerket som pastafarian sa... Visst du tror det er forkjell på stabiliteten så tror jeg du tar temmelig feil.. Endret 9. juni 2008 av 93Matt93 Lenke til kommentar
Fenrisulvr Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Takk for alle svar. Men nå har jeg altså bestilt det oppsettet. :!: Har vurdert å gå Q6600 tidligere, men bestemte meg for E8400. GTX280 eller GTX260 kommer antakelig til å være for dyrt for meg uansett. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 GTX280 og 260 vil vanligvis gjøre endringer i prisen på dagens skjermkort også. Ellers tror jeg E8400 er et godt valg. (Hvor finner man dårlig kritikk av den??) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå